boertjes

hoi allemaal,

mijn dochtertje (9 weken) boert niet goed en heeft daardoor veel last van windjes. Ik probeer haar tussen door zoveel mogenlijk te laten boeren en na de fles kan ik nog wel 3 uur blijven zitten en dan laat ze echt geen boer meer. gelijk als ze niet meer hoeft laat ze 2 grote boeren en daar blijft het dus bij. De scheetjes zijn af en toe zo groot dat ze een kwartier bezig is om em eruit te krijgen en heeft er dan zo'n last van dat ze gaat huilen.
Heeft iemand tips voor mij om te zorgen dat ze er niet meer zoveel last van heeft? Ze krijgt nu 200ml nutrilon gemixt met nutriton (johannesbroodpitmeel).

Alvast bedankt :)

groetjes jennifer
 
Hallo Jennifer,
Is de ontlasting van je dochtertje wel goed?.

Mijn zoontje kreeg ook johannespitmeel en daar kreeg hij vreselijk harde ontlasting van en ook veel windjes.

Groetjes patricia
 
Hoi,

Mijn dochter heeft er ook moeite mee. Wat bij haar nog wel eens helpt, is haar eerst even neerleggen op haar rug, en haar daarna weer oppakken. Vaak komt er dan toch nog een boer.
Hopelijk werkt dit bij jullie ook!
Succes ermee!
 
Hallo,

Ons zoontje had totdat hij ongeveer 3 maanden oud was veel last van darmkrampjes en windjes. We hebben hem eerst Nutrilon gegeven maar zijn al snel overgestapt op Frisolac Comfort. Dit beviel erg goed. De darmkrampjes verminderden al snel en de windjes ook. Nu mengen we de Frisolac Comfort met Frisolac Normaal en het gaat heel erg goed!
Succes met het uitproberen wat voor jullie kindjes helpt.
Groetjes Grietje
 
Hoi Jennifer

Ik sluit me helemaal aan bij de tweede reactie! Wat misschien ook nog wel eens wil werken is na de voeding laten boeren en nog een poosje op haar linkerzij op schoot laten nagenieten
Succes
 
ik ben sinds afgelopen week overgestapt op Omneo 1 van nutricia, ik gebruikte ook Nutrilon 1 maar daar had hij veel krampjes van en echt boeren deed hij niet aan het eind, maar dit werkt wel goed, het enige wat hij wel nog heeft is dat hij veel poepjes laat en die ruiken niet al te lekker, maar zijn ontlasting is zacht en de krampjes zijn nu veel korter.
succes

ps. mijn zoon is nu 6 weken
 
Praat me niet over boeren, ik word er helemaal simpel van ik zit net als jij gewoon uren te wachten op een boer. En inder daad als ik hem neerleg begint hij te brullen en komt er nog een dikke boer. Per voeding komen er wel 2 ha ha ha. Stoppen tussendoor baat gewoon ook niet. Hij is zo hongerig dat hij dan zich gaat verslikken. Dan maar wat windjes en daarvoor geef ik Cinababy van VSN doet wonderen. Kun je bij de apotheek en drogist krijgen.
De krampjes gaan hier echt van weg, en de ontlasting (hoewel dit niet in de beschrijving staat) wordt er ook weer normaal door.

Groetjes Mirela
 
Mijn zoon had veel last van krampen en winden die niet eruit wilde komen.
Ik ben overgestapt op OMNEO en t is een heel ander kind geworden.
Boert en laat veel scheten (te pas en te onpas ....HIHIHIHI ).
Ook helpt fietsen enorm voor scheetjes.
Je legt je kindje op je schoot met de beentjes naar je toe en gaat met zijn of haar beentjes fietsen wat ook kan is ronddraaien met de beentjes met de klok mee,dwz strekken en hurkend over de buik en weer laten strekken.
Zo "masseer"je de darmpjes van je kindje.
Cinababy werkte niet bij mijn zoon,wat wel erg goed hielp (ook homeopatisch) zijn venkeldruppels puur.
Sinds kort in de handel !!
SUCCES
 
Terug
Bovenaan