BOEWAA!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even klagen hoor! Vorige week een licht positieve romed test gehad.... dus ik kon nog niet echt blij zijn en had zoiets van... deze week gewoon nog een keer testen. Maar nu ben ik net ongi geworden.... snik snik.. ik had echt een gevoel dat het raak was... zere borsten (vooral 1) rommelige darmen, geen lage buikpijn die ik normaal wel heb, blauwe aderen over mijn borsten en emotioneel. We zijn nu een half jaar bezig en ik heb nu een afspraak bij mijn huisarts gemaakt. Ben nu 36 jaar en dan mag je na een half jaar al komen.... Maar goed we moeten positief blijven en misschien is vandaag wel de 1e dag van mijn zwangerschap . (heb ik ergens gelezen en vond m zo leuk)
Ik had nog wel 3 pendels voor februari....
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het effe kwijt.

Liefs Suusje

Hoi Suus,

Balen voor je zeg!
Helemaal als je er zo'n goed gevoel ovet had. Op zich wel fijn dat je nu naar de huisarts kan, misschien is het iets wat makkelijk "opgelost" kan worden en ben je binnen korte tijd zwanger. Je zou toch zeggen dat je wel op de juiste momenten klust als je de ovulatietesten mag geloven, dus daar ligt het in ieder geval niet aan.

Heel veel succes en hou ons een beetje op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom je persoontje.

Liefs Jetje

Hoi,

Balen dat je ongesteld bent geworden! Ik wil je niet flauw maken maar het kan dat je een korte bevruchting hebt gehad! Dan ben je dus wel even zwanger maar gaat het snel weer mis. Omdat je ook al die duidelijke verschijnselen had!
Ik vind het ook altijd moeilijk wanneer iedereen meteen super enthousiast is wanneer iemand hier een vage streep heeft. Natuurlijk ben je dan zwanger maar het is dan beter om na een paar dagen weer te testen om te kijken of de streep duidelijker is geworden, het hcg toeneemt in je lichaam en er dus van alles gebeurd.

Suc6 met de volgende ronde, hoop dat het je laatste zal zijn.
Groetjes Ineke

Bedankt voor jullie reactie meiden! Doet me goed.
We gaan gewoon weer vrolijk verder en vrijdag naar de arts.
Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan