bolle buik

A

Anoniem

Guest
Wie herkent dit! Ik ben nu twee jaar bezig, toch lijkt het of mijn buik steeds dikker word wie heeft hier ervaring mee, heb nog nooit zo"n dikke buik gehad, s'morgens valt het nog mee maar in de avond, ik eet echt niet superveel en ben 2 kilo aangekomen.

Hoi Loona!

Ik ben 17 maanden bezig....maar ik herken die dikke buik niet....
Heb je dat al een tijdje dan?
Waar zou dat nou weer mee te maken hebben? Soms is je lichaam zo raar bezig..
Helaas kan ik je dus geen antwoord geven op je bollere buik..maar ik wil je wel heel veel succes wensen!!!

Liefs Linnepinnie

ik heb ook langere tijd dikke buiken gehad voor ik zwanger raakte ben er voor naar het zieknehuis geweest maar waren gewoon me darmen die gevoelig waren en daar kreeg ik een dike buik van mischien moet je het ook even na laten kijken
gr romy

hoi hoi,

Nou dit is wel heel toevallig!
ik stond gisteren voor de spiegel en dacht, jeetje wat een buik!
ik ben 1.79 en weeg doorgaan 57 kilo, een beetje aan de lichte kant. maar mn buik was bol!!
ik ben nu 13 maanden bezig, denk niet dat dat er veel mee te maken heeft eerlijk gezegt hoor.
maar wel super toevsllig dat ik er nu iets over less haha.
en ik dacht gisteren ook nog, zul je zien dat ik zwanger ben maar gewoon ongesteld ben geworden!
soms krijg je ook wel eens teveel informatie op deze site, dan lees je ineens dat er meiden zijn die nog 4 maanden ongi worden terwijl ze zwanger zijn! ben je nog niet zeker van jezelf als je ongi bent haha.

maar we gaan er maar vanuit dat alles werkt volgens de natuur.
maar die buik, ja, dat kun je niet onkennen hahaha.

groetjes esther.

Bedankt voor jullie mails maar ben ondertussen toch ongi geworden, het zullen goed mijn darmen kunnen zijn, of gewoon een soort van stress, dat je het wilt zien.

Terug
Bovenaan