bolle buiken foto's

he meiden,

zou t leuk vinden als iedereen een foto van zn bolle buik plaatst!
lijkt me leuk om te kijken en te vergelijken.
wie weet alleen hoe je dat doet...ik kom er niet uit helaas

Maar wie t wel weet: leuk! ik zal m er dan meteen opzetten!

lfs

Geen idee hoe dat moet, Bloem! Ik heb vanaf woensdag wel elke dag een foto gemaakt. Stel je voor dat we net de dikste buik moeten missen, omdat we door een stormachtige bevalling vergeten een foto te maken...
Ik zal dit topic wel even in de gaten blijven houden, kijken of iemand weet hoe het moet.

Liefs, Kaskes

P.s. Doen we ook een na-de-bevalling-blubber-buiken-foto? ;-)

Ja, kan iemand even uitleggen hoe dat precies werkt foto's plaatsen op internet? Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik krijg alleen maar lege veldjes met rode kruisjes erin, ik wil mijn bolle buik best even laten zien hoor maar dan moet ik wel weten hoe het moet!

Groetjes,

Puk

hee meiden

nee helaas zou ik het ook niet weten....

Ook wel makkelijk om te weten hoe je dit zou moeten doen, om straks onze wondertjes te kunnen showen....

Buikenfoto's (zowel nu, als na de bevalling) daar doe ik niet aan mee... Ik ben een stevige mama en allerminst trots op mijn buik... Tuurlijk wel heel trots op hetgeen er in groeit, maar de omvang ietsie minder....

grtjs
mama Peet

hi meiden,
jammer dat tot nu toe niemand t nog weet.
en ook een foto na die tijd vind ik prima, zeg ik nu. denk niet dat ik daar trots op ben hoor, maar nu vind ik een dikke buik iig wel heel leuk.

en vooral t wondertje wil ik straks met jullie delen natuurlijk.
Jammer mama peet, dat je er niet aan mee wil doen maar helemaal omdat je je buik niet mooi vindt. maar straks kun je je mooie kindje wel met ons delen!

lfs

Hoi,

Ik ben van het aug. forum, maar ik keek even of er hier al wat baby's geboren waren en kwam zo bij deze vraag.
Het makkelijkste is als je een foto kopieert van b.v je hyves pagina ( dat hebben de meeste geloof ik wel) Je gaat dan op die foto staan en drukt op je rechter muisknop (kopieeren ) daarna ga je naar deze site en je plaatst je berichtje en dan weer op de rechtermuisknop ( plakken) en je foto wordt geplaatst. Hier een foto van mijn buik met 36 weken. Hoop dat het jullie lukt

Terug
Bovenaan