Bolle volle buik maar niet zwanger !!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Heb de laatste weken toch wel iets raars gemerkt aan mijn buik ben  van de zomer dmv een dieet 9 kilo afgevallen en nu hebben we tijdens de feestdagen net iets meer gegeten natuurlijk. Alleen ik zit nu in mijn 8e ronde waarin we een poging doen om enigszins een klein beetje zwanger te raken grrr grrr nee, dat wil toch niet zo lukken. Nu heb ik de laatste weken een erg bolle buik een opgeblazen gevoel en als ik iets heb gegeten soms ook misselijk. Denk dat ik soms gek wordt, ben ik nu schijnzwanger, of je hoort weleens van die verhalen dat vrouwen gewoon hun periode hadden en toch zwanger bleken te zijn. Soms weet ik het echt niet meer en ik had dus een 1 goed voornemen dit jaar en dat is zwanger raken ehum.... Herkend iemand dit ook ? Wilde eigenlijk naar mijn huisarts gaan maar ja of die je serieus neemt....

Gr. Marjolein

Hoi Marjolein,
Dat waren bij mij ook (o.a.) de "klachten". Ben je ook overtijd of niet? Als je binnenkort ongi moet worden zou ik daar op wachten en dan  een test doen (eerder heeft meestal toch geen zin)
Als je overtijd bent zou ik een test doen en desnoods toch contact opnemen met je huisarts en vragen om een bloedtest. Dan weet je het in ieder geval zeker.
Ik ga nu voor de 10e ronde (lustrum ) want bij mij zijn de devils toch nog op komen dagen

Zal voor je duimen!!

Hoi daar,

Bedankt voor je reactie, heb toevallig a.s. toch maar een afspraak bij de dokter gemaakt om mij even gerust te stellen. Ben nu weer een beetje aan het lijnen, maar mijn buik blijft dik en dat heb ik nooit gehad beetje vreemd. Denk ook eerder dat mijn maag een beetje van streek is. Wens jou ook veel succes .....

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan