bollend buikje

Hallo zwangere vrouwen,

Wie kan mij vertellen wanneer je iets gaat zien van een buikje?

Ik ben nu 8 weken zwanger en ik voel me super zwanger; opgezette borsten, misselijk, pijnscheuten in m'n onderbuik en een bollend buikje. Ik eet niet meer dan voorheen, maar ik zie toch echt al een buikje. Kan dit in zo'n vroeg stadium van de zwangerschap?

Enne...wat is een gezond eetpatroon? Ik ontbijt tegenwoordig en eet nu meer fruit, altijd bruin brood, maar wat is nu echt een gezond eetpatroon?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes
 
Hoi,
Of je al snel iets gaat zien hangt denk ik wel af van je postuur. Ik ben zelf lang en vrij stevig dus zelfs met 20 weken was het met kleren aan nog niet goed te zien. Ben je wat kleiner en/of tengerder dan zul je al snel een wat opgezette buik krijgen al was het alleen al doordat je wat last van obstipatie kan hebben en daardoor wat meer lucht in je darmen hebt.

Ja, en een goed voedingspatroon.
ik denk dat je wel goed bezig bent. ik heb zelf vooral ook op voeding gelet waar veel ijzer in zit om te voorkomen dat je bloedarmoede krijgt. En verder zou ik ook voldoende zuivel eten ivm je calcium.
p.s. Na de 1e drie wat mindere maanden was m'n misselijkheid,buikpijn etc. weg en heb ik echt een superzwangerschap gehad dus dat wens ik jou ook toe.
 
Ik ben nu 6 weken zwanger en meteen was men buik al opgezet. Niet van de beeb natuurlijk maar ik dat het ook wat hormonaal is. Ik ben niet echt dik maar ook zeker niet dun. En toch zag men vriend al voor de test dat men buikje opgezetter was. Maar ik probeer 'm nu ook niet meer in te houden. hihihi.... Men borsten worden nu ook dikker. Misselijk ben ik niet wel voel ik ook scheuten in men onderbuik. (Dit vind ik nog wle eens eng)
Ik eet nu bruinbrook, veel zuivel nemen en fruit. Groente vlees en vis moet je ook hebben. Ga morgen even vette vis eten; is belangrijk voor de hersenontwikkeling.
 
Ik moest met 10 weken al een zwangerschapsbroek aan! En ik at ook niet meer dan normaal, en ben maar 12 kilo aangekomen. Maar vond mezelf gigantisch! Ik ben van mezelf niet slank.
 
Terug
Bovenaan