Bolletje in mijn buik

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger en toen ik vanmorgen in mijn bed lag, voelde ik een harde bol in mijn buik, die ik helemaal rondom kon aftasten. Echt heel bizar! Eerlijk gezegd schrok ik eerst een beetje, maar het zal toch echt mijn baarmoeder zijn! Maar ik had die dus nog nooit zo duidelijk gevoeld. Wel dat mijn onderbuik wat steviger aanvoelde en wat boller werd, maar ik had nu echt een soort harde bal in mijn buik zitten waarvan de bovenkant zo'n beetje op navelhoogte zat. Weet een van jullie wat dit is? Ja duh, de baarmoeder, maar is dat de baby of heb je dan een harde buik ofzo? Ik zit nu op kantoor, maar wil eigenlijk de hele dag al even snel ergens gaan liggen om te kijken of ik het nog voel, hihi... Nou ja, vanavond maar in de herkansing.

Maar het is zo gek als je dit nog nooit hebt meegemaakt, ben dus erg benieuwd naar jullie verklaringen!

Liefs!

Hi Blossom,
Da's inderdaad je baarmoeder die boven je schaambeen uitkomt! Die voelt best hard aan, dus dat heb je goed gedacht. Het is niet de baby en ook geen harde buiken, denk ik.
Grappig, hè! Als je wat verder bent kun je er in duwen en dan duwt/schopt je baby terug, dat is helemaal leuk!

Groetjes!

Hi Blossom,
Da's inderdaad je baarmoeder die boven je schaambeen uitkomt! Die voelt best hard aan, dus dat heb je goed gedacht. Het is niet de baby en ook geen harde buiken, denk ik.
Grappig, hè! Als je wat verder bent kun je er in duwen en dan duwt/schopt je baby terug, dat is helemaal leuk!

Groetjes!

hey

ik ben ook 16 weken en ik heb de baby al gevoeld..
dit is mijn 4e dus ik weet nu wel wat ik voel, ik voelde een hard iets en toen ik duwde ging het draaien! hihi
ik voel de kleine ook al een week schoppen dus wel super leuk hoor!

liefs

Das echt apart idd!

Ik voel de baarmoeder ook zitten, en had gisteren dus voor het eerst de klein eventje gevoeld...

Ik hoop voor je dat het voor jouw net zo'n ervaring word hihi

Ik was even helemaal van het pad af

Terug
Bovenaan