Bombardement!

A

Anoniem

Guest
Ja we hebben ons eitje flink beschoten de afgelopen week hihihhi

Hoop dat het raak is en dat het geen losse flodders zijn. Heb sinds een paar dagen een opgeblazen gevoel, soort van ik ga ongiworden pijn maar dan minder.

We moeten in ieder geval wachten tot de 26ste. OO ik hoop het zou dit is ronde 7 en vanaf volgende ronde hadden we bedacht ov-testen te gaan halen. Hopelijk zijn die niet meer nodig.

Groetjes talke

Nou,   we zitten in het zelfde schuitje.
Ik had gister dat ongigevoel en vanmorgen ook weer een beetje en ook ik moet het rond 25, 26 september worden.

Ik ga heel hard duimen voor ons!!

Liefs Mesa

Hoi Talke,

Wij hebben ook aardig ons best gedaan afgelopen week. Voor de zekerheid gaan we nog maar even door met klussen  Is misschien niet nodig, maar wel leuk!  Mijn nod is 28 sept. Ik dacht eerst ook 26, maar mijn ei was twee dagen later. Wij proberen sind mei zwanger te worden. Welke ronde we zitten weet ik niet precies, de eerste rondes klusten we op goed geluk. Nou, geen geluk dus nu ben ik aan het temperaturen. Als het deze ronde niet raak is gaan we de volgende ronde ook ovtesten gebruiken. Ik hoop voor jullie dat jullie zwanger zijn (voor ons hoop ik dat natuurlijk ook).

Groetjes!

De eerste 3 rondes hebben wij ook op goed   geluk gedaan. Gewoon wanneer we zin hadden en hadden we dat een dagje of 2 dagen niet dan niet.

We zijn ook niet langer doorgegaan dat wil zeggen. we deden het dan weer te laat of zo als ik op dag 20 zat nu gaan we dus bewust langer door, dus er komen nog een paar mini bombartementjes: just in case.

Succes meiden, laten we hopen dat het voor ons allen raak is.

Knuf talke

Terug
Bovenaan