bonbebe flesvoeding

Hallo,

Mijn 1e zoontje heeft Similac flesvoeding gekregen, nu ben ik in verwachting van de 2e maar Deen supermarkt verkoopt geen Similac meer maar Bonbebe.
Wie heeft er ervaring met Bonbebe flesvoeding?

groetjes,
Jama

Wij  !!!!!!!!!!!!!

SUPERSPUL!!!!!!!!!!!! Ik wou dat het al bij de geboorte van mijn zoontje 14-11-07 te koop was geweest dat had een hoop ellende gescheeld!!! We hadden een spugertje met wat verstoppingsgevoelige darmpjes we durfde eigenlijk niet zo goed de fles door iemand anders te laten geven omdat het er altijd weer wat uitkwam soms zelfs  in golven!!
Wij zijn van Friso standaard naar Comfort gegaan en toen naar Nutrilon omneo vervolgens naar de A.R. vanwege het spugen en toen weer terug naar de omneo vanwege verstopping..maar dan wel met een klein  beetje  johan.br.pitmeel erbij in....
Het ging maar hield niet over zal ik maar zeggen.
Toen als laatste poging bonbébé comfort geprobeerd toen we een kortingsbon kregen bij de introductie.. NOU EEN WERELD VAN VERSCHIL!!   Binnen twee weken geen spuger meer; soms nog een mondje teruggeven maar dit was een verademing en ook de luiers gingen prima! Nu nog, we zitten inmiddels op nr 3 en dan wel standaard want die hebben ze natuurlijk niet in comfort. Ik kan niet anders zeggen dan dat het superfijne voeding is! Onze evt. 2de krijgt het vanaf dag 1 dat weet ik nu al!

Er is een topic over geweest, zal eens zoeken of hij er nog instaat....

Groetjes Saskia

Hier ook goede ervaringen met bonbebe.
Wij gebruikten de omneo ivm spugen en krampjes, maar voor het prijsverschil een keer de bonbebe comfort geprobeert en dat ging helemaal goed.
Niet meer spugen, weinig last meer van krampjes, dus helemaal goed.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan