bonbons

A

Anoniem

Guest
Wij hebben een nieuwe verslaving. Namelijk bonbons. We hebben nu altijd wel een doos staan en ik eet er 2 per dag. Echt heerlijk. Nu zat Marissa laatst op schoot achter de computer en ze pakte het doosje bonbons van tafel. Maar omdat ie goed dicht zat mocht ze er wel mee spelen. Dus zij ging in de kamer met het doosje spelen. Op een gegeven moment heeft ze het doosje toch opengepeuterd en na veel gefriemel had ze een bonbon te pakken. Ze kwam zo naar me toe

Ik vond het wel knap van haar dus heeft ze deze lekker op mogen eten. Voortaan zetten we het doosje wel beter weg want het mag natuurlijk niet iedere dag. Maar deze had ze zo goed veroverd dat ze er ook echt van genoot

groetjes Linda

Hahaha
Tis echt zo moeder zo dochter!

Lekker smulen hoor!

X Saskia
mv rik 20 mnd

hahaha een echte meid!!! nu al dol op chocola!!!!

hier ook hoor,mama zelf en anouk ook.zo af en toe mag ze een heel klein stukje proeven.

gr petra

Haha, erg leuk!
Lieve houdt niet zo van chocola..is me opgevallen..
Geen pasta op brood etc..
Ze weet inmiddels wel waar de lekkere dingen liggen, en roept als die deur opengaat; ''Soepje''
Lekker ding he!!
Gr Rina

Heerlijke foto! Hier nog zo'n chocolade fan! ikzelf en Alice net zo! We zijn hier al helemaal van de paas eitjes...........

Groetjes

Hai,

Wat een schat, heerlijk de bonbon aan het oppeuzelen, lekker hoor, stuur je ook een paar naar het hoge noorden???

GR Linda

Terug
Bovenaan