Bonken met hoofd tegen hoofdeinde ledikantje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

mijn dochtertje van 13 maanden bonkt 's nachts regelmatig bij bv. het omdraaien in bed met haar hoofdje tegen het hoofdeinde van haar ledikantje. Ze is een buikslaper en wil graag bovenin liggen, dus instoppen van haar slaapzak aan het voeteneinde heeft geen zin. Soms wordt ze door dit bonken wakker (en ik ook) en moet ik haar even troosten en wat naar beneden schuiven waarna ze weer lekker doorslaapt.

Nu wil ik graag iets hebben aan het hoofdeinde (wat dicht is) waardoor het bonken niet meer zo hard aankomt maar wat wel veilig is. Ik kan er wel een los kussen neerzetten, maar dat lijkt mij niet zo veilig. Heeft iemand tips?

hoi
ben van het zomer 2007mamaforum,maar mijn dochter had dit ook.wij hebben een tuinkussen er tegen aan,een stuk onder het matras en de rest staat dan tegen het hoofdeind.en dan het elastiek dat er aan zit goed achter het bed vastbinden.het blijft hier goed zitten

succes gr petra

He dat is een goede tip. Mijn dochter bonkt niet zozeer maar schuift er meer heel hard tegenaan. Ik maak me er niet heel druk om want duurt meestal   maar even. 's nachts ga ik wel altijd even kijken want dan duurt het langer.

Haha heel herkenbaar!

Mijn meissie had twee keer achter elkaar een dikke buil op dr hoofd omdat ze gaat zitten en probeerd te staan en dan omvalt..

Ik heb nu maar gewoon het campingbedje naar beneden gehaald en haar matrasje erin gelegd. Kan ze zich ook niet stoten en kunnen wij rustig slapen of op de bank zitten s avonds zonder dat het luchtalarm afgaat omdat ze zich gestoten heeft!

Succes ermee!

Groetjes Lot

Bedankt voor jullie reacties! Het grappige is dat sinds de dag dat ik dit onderwerp op het forum had gezet, het bonken stukken minder is geworden! Uiteindelijk heb ik er dus niks aan gedaan, maar ik zal jullie tips zeker onthouden. Je weet nooit of het nog een keertje terug komt....

Terug
Bovenaan