Bons en F

Hi meiden,

Nu vergeet ik helemaal aan jullie te vragen hoe het ermee gaat?

Bons, en hoe is het bij jou? Ben je al ongi. geworden? Ik hoop het niet voor je! Ik zal ook voor jou duimen!

F, ik vind het heel knap van je dat je toch het ziekenhuis hebt gebeld! Zo zie je maar, dat je toch naar je eigen gevoel moet luisteren!!
Fijn dat je deze maand al terecht kunt.
Succes!

Lfs. maaike

Hoi Maaike,

Inderdaad, soms moet je gewoon een beetje brutaal zijn om geholpen te worden. Ik houd je in ieder geval op de hoogte van alles! Veel succes de komende klusronde.

Groetjes F.

Beste Maaike,

Wat gaaf dat het niet heeft doorgezet!!
We zitten in hetzelfde schuitje.
ik ben ook in januari begonnen dit jaar, ben op 24-06-04 gecuretteerd en mijn NOD is als ik een 28 dagen cyclus zou aanhouden morgen 08-09-04.
Eng he!!
ik ga om de haverklap naar de plee en denk dan, daar gaan we, nu komt er bloed, maar nog steeds niks.

Wel veel afscheiding, weet eigenlijk niet of ik dat normaal ook heb rond mijn ongi. Lichtgevoelige borsten, niet echt gespannen, maar toch...
Wel in de avond een gespannen buik en de hele dag door eigenlijk een soort spierpijn en af en toe steekjes. Wel verschijnselen die ik eerder had voor de mk.
ik ben op van de zenuwen, mijn test was zaterdag negatief.
Wanneer ga jij testen?? Ik zaterdagochtend denk ik. Heb ik het hele weekend om bij te komen van goed of slecht nieuws.
Mijn gevoel zegt dat het best eens raak zou kunnen zijn......

Ik duim ook voor jou uiteraard!!

Groetjes bons

Terug
Bovenaan