Bont en Blauw...

A

Anoniem

Guest
Ben benieuwd of er hier veel vrouwen zijn die net als ik een 'onrustig' kindje dragen...
Het schoppen ontnam me al vaak mijn nachtrust maar nu is het vaak overdag ook feest!
Het lijkt ook wel of ze met de dag meer kracht krijgt!
Hele bulten ontstaan er op de plek waar een elleboog, voetje, handje of iets anders zich naar buiten probeert te duwen!
Ze is zo extreem druk dat ik me bont en blauw voel, vooral mn ribben onder mn borsten en de plek links op mn buik waar ze echt voorkeur voor heeft om tegen te schoppen...!
Ik krijg het idee dat ze wilt zeggen "Help! Ik wil eruit!!" of ik ben af en toe ook bang dat ze misschien pijn heeft of iets dergelijks (vooral als ik op bed lig)....
Als er een dag rust in de 'tent' is is het ook niet goed want dat is toch weer vreemd...
Ben zo blij als die kleine eruit is en ik al dit getwijfel achter me kan laten.... Nog even....
Ben dus erg benieuwd of jullie dit ook hebben?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes L81 (33 wkn)

HOI,
ik denk dat je over een tijdje wel iets meer rust zult krijgen, als je kindje wat minder bewegingsruimte heeft. Dan zit ze al tegen de kant aan en wordt het meer duwen dan schoppen. Ik weet dat niet hoor, is gewoon maar een inschatting.
Wat ik wel weet is dat ik nu ook een onrustig kindje heb, ik ben 29 weken zwanger. Tijdens mijn vorige zwangerschap moest ik mijn zoontje vaak wakker porren, om te voelen dat hij er nog was. Nu voel ik mijn kindje vrijwel constant en ik vind dit wel prettiger. Maar ik heb er behalve de weinige nachtrust, niet echt last van.
Strkte ermee,
Patricia

een paar tips misschien dat je er wat aan heb
deze kunnen werken voor een rustgevende baby
een warme kruik op je buik leggen
\goeie rust thee drinken
speciale en rust gevende muziek op zetten waar de baby aan wend en ook rust van wordt
streel je buik of aai waar de baby zit en zelf zingen helpt vaak ook
hoop dat je er iets aan heb
daniele

Hoi L81,

Ik heb ook zo'n druktemaker. Mijn hele buik beweegt mee als die kleine zich omdraait. Ik ben echter nog niet zo ver (25 weken). Maar die van mij beweegt ook met de dag heftiger en meer. Soms heb ik gewoon last van mijn ingewanden. Dan voelt het alsof ik een beknelde darm ofzo heb. Bij mij is het meestal onderin mijn buik en meer tegen mijn ruggegraad.
Ik denk dan maar dat die kleine zijn of haar spieren aan het trainen is. Ik vind het ook een geruststellend gevoel ondanks af en toe wat pijntjes.

Groetjes Juffie

Ik heb exact hetzelfde. Ik ben nu 35 weken maar nog steeds geen verschil. Ik voel zelfs aan de bewegingen of de baby is gegroeid.
Nog eventjes volhouden denk ik maar...
Ik twijfel over de kruik want het is niet goed als je vruchtwater warm wordt. En rustgevende thee.... ik heb hier een scala aan theetjes maar omdat je geen kruidenthee mag tijdens de zwangerschap heb ik die dus ook al maanden gewoon op de plank staan. Is er dan rustgevende thee waar geen kruiden inzitten?

Terug
Bovenaan