Bont en blauwe vagina?????

Raar onderwerp maar ik ga het toch vragen!!!
Hier sinds een aantal dagen een enorm bont en blauw gevoel beneden. Als ik zit valt het reuze mee maar met opstaan, lopen en draaien in bed...OMG!!!
Weten jullie wat dat is?

Ik hoor het graag!!

Kindje al heel goed ingedaald misschien? Dan zit 'ie met het hoofdje precies onderaan in je bekken te drukken en dat geeft een zwaar gevoel. Meer kan ik er niet van maken. Anders even je vlk bellen. Succes

Hoi,ik heb er ook last van,bij mij is de kleine al flink ingedaald..
Bij mijn dochter had ik het ook toen ik op het laatst liep.
Vooral inderdaad met lopen,opstaan en draaien in bed.

Maar als je het niet vertrouwd vraag gewoon de volgende keer aan je vk...

Succes
Hoever ben je nu??

Bij mij voelt (en is...) de onderkant flink gezwollen en voelt dus ook erg vervelend. Maar uk is niet ingedaald. Het kan ook komen door de druk. Je baarmoeder is inmiddels zo groot en zwaar en dat duwt naar beneden natuurlijk. Maandverbandjes nat maken en invriezen...verkoelend om op te zitten als je echt veel last hebt.

Ik heb het ook! De ene week meer dan de ander nu helemaal niet maar 2 weken gelden toen was ik dus pas 31 weken had ik het heel erg alsof er een mega blauwe plek zit! Ik heb geen idee wat het is maar denk ook iets met druk ofzo want indalen zal het bij mij niet geweest zijn, had er voor de 30 weken namelijk ook al af en toe last van...herkenbaar dus en gewoon ff bij vk vragen :)

Hoii

Hier een nov-mama, ik las je bericht maar ik herken je gevoel heel erg. Ik ben nu 29 weken maar loop al vanaf de 4e maand met deze pijn. Al naar HA geweest en aan deVK gevraagd maar volgens hun komt dat bij de bekken vandaan, en is er weinig aan te doen behalve rustig aan. (beetje lastig want ik werk gewoon). Ik heb het idd ook met opstaan of lang 1 houding en vooral in bed omdraaien is erg pijnlijk..

hier t zelfde verhaal...maar sinds de baby ingedaald is is t net of ik meer steun heb daar en iets minder pijn...
maar idd ik doe ook al weken geen oog meer dicht snachts...2 uurtjes dan word ik wakker...en zie dan heel erg op tegen t omdraaien...zo zeer doet dat

sterkte!!

Terug
Bovenaan