Boob Marianne en Ank :)

Voor Boob: Geinige naam trouwens:) Mijn manneke en ik zijn vanaf nov (mijn verjaardag) aan de klus, en ben al minstens 2 jaar geleden gestopt met de pil. Ik was gestopt omdat mijn libido er enorm onder leed en mijn ongi op een gegeven moment ermee ophield. Toen vertrouwde ik die rotzooi niet meer. En wat folium betreft, kun je gerust nu al mee beginnen, tis heel gezond spul, kan geen kwaad. Veel plezier met klussen. :)

Voor Marianne: Wat cool dat jij ook op dag 18 een temp verhoging kreeg, een hele opluchting voor mij. Geniet lekker van je groeiende buikje, en gefeliciteerd he meid.

Voor Ank: Je hebt absolut gelijk op beide vlakken hahaha. Het wachten is het moeilijkste gedeelte. en wat dat van mijn mannetje betreft, hij vind alles prima zolang het maar lekker is hahaha. Nou moe Fabbie wat een vieze praat. Jij ook succes met het klussen.

Dikke knuffel meiden en bedankt voor jullie reactie :) XXX
 
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihihiihihihihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihiihihihihihihihihihiihihihihihihiihihihiihihiihiihihihi!!!!!!!!!

Leuk toch, soms floept die 'vieze' praat er zo uit.

Kus, Ank
 
Terug
Bovenaan