(.)(.) Boobies!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik heb nu al bijna een week ontzettend jeukerige gevoelige tepels, soms is het zelfs echt pijn wat ik voel. Zwanger kan het niet zijn, ik voelde dit al op de dag na mijn ei en dat is toch niet mogelijk?!?!

Ik weet wel dat ik er helemaal gek van wordt. Loop al een week met sportbeha's aan, deze voelen lekker aan en houden mijn boobies op hun plek.

Wat de oorzaak ervan is, zie ik vanzelf wel (of niet), maar mijn vraag is eigenlijk of er iets aan te doen is.
Ga er zelf vanuit dat dit nog een nasleep van mjin eisprong is, al heb ik dit nooit eerder gehad.

Hebben jullie misschien tips ed om de gevoeligheid wat te verminderen? Geen idee of dat kan, hoor... Op internet kom ik alleen maar zwangerschapssites tegen en niet wat je ertegen kunt doen.

Thanx alvast!

Liefs Daisy

Hey meid,

Wat irritant en vervelend zeg! Ik verzin het zelf nu maar misschien helpt het om er plakjes komkommer op te doen, dat verzaxcht heel erg. Ook kool helpt ook met problemen borstvoeding en gevoeligheid... als je het in huis hebt, kun je het allicht proberen. Komkommer werkt ook altijd voor gevoeligheid in het gezicht..

Als je dnekt... nou nee dat lijkt me niets haha dan begrijp ik dat ook !

Sterkte ermee, ik had gister zelf ook steeds jeuk al mijn tepels maar dat is nu weer aardig over...

lliefs kim

Hej,
ik heb iederemaand gevoelige borsten. Eerst ontploffen ze bijna doen ze ontzettend pijn en een week later beginnen ze te jeuken(net of er vanbinnen iets kapot is gegaan en daarna gaan helen) Maar alleen jeuk aan mijn tepels heb ik nooit. Ben Benieuwd!!

Komkommer, hihi, Zie mezelf al liggen als mijn vriend ineens binnenkomt, haha!
Ga het misschien toch maar proberen, al is het niet mijn huis die geirriteerd is. Het voelt echt alsof van binnen zit. Baadt het niet, schaadt het niet!

X

Jaaa is heel irritant! Ik heb het meestal net na mijn eisprong, hele gevoelige tepels en jeuk aan mn borsten. Ook zijn ze bijna een cupmaat groter en als ik ongi wordt 'krimpen' ze weer...
Je kunt er weinig aan doen, evt katoenen bh's aandoen want synthetisch jeukt eerder.
Succes!

Groeien doen ze bij niet, hoor! Wel jammer eigenlijk, want ik heb al niet zoveel, haha!
De bh's heb ik al aangepast... Vrees dat er niets anders op zit dan maar wachten tot het weer verdwijnt.

Kunnen mannen niet een keer onze kwaaltjes overnemen?? Gewoon zo om de keer ofoz?? Lijkt me een mooie verdeling!

X

Wat zou hetb heerlijk zijn als zij eens konden voelen wat wij allemaal voelen!! Ik denk dat we behoorlijk wat meer begrip zouden krijgen!!

Wat betreft je tepels..ik heb helaas geen advies voor je. Heb hier nog geen last van gehad. Maar die komkommeractie klinkt leuk! En je man ze erweer vanaf eten haha, meteen een goed excuus om weer te klussen!!

Succes meid, hopelijk is het snel over!!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan