Boodschappen

Hoi,

Ik zat net eens uit te rekenen wat ik nou kwijt ben aan boodschappen per week. We zijn met zijn 3-en en de boodschappen kosten mij nu per week ongeveer 50 -60 euro. Per maand is dit toch wel 250 euro.

Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd naar de AH ga (is het dichtstbij) en soms naar de Lidl. Maar ik heb nooit echt het idee dat het andere supermarkten goedkoper zijn in zijn totaliteit.

Nu was ik nieuwsgierig of dit nou veel is of weinig.

Groetjes Mirjam

Hoi,
Tja wat is veel en wat is weinig??
Wij zijn hier met zijn viertjes waarvan er eentje bijna 11 maanden en eentje 3 is.
Ik ga 1 x per week grote boodschappen doen en een enkele keer zo een paar dingetjes die ik vergeten ben.
Maar ik denk dat ik alles bij elkaar toch wel 100 euro per week kwijt ben.

Nu ben ik toch eens benieuwd hoe dat bij andere is..

groetjes Pally

Ik denk dat ik er tussen hang. De ene keer ben ik 90 euro kwijt, de andere keer doe ik 2x voor 40 euro boodschappen. Maar tussendoor haal ik ook regelmatig wat. Ik hoop dat ik de 100 per week niet haal, maar het zou zomaar kunnen van wel.
Ik gok op 85 euro per week (met 2 volwassenen en 1 peuter)
Liefs Nelleke

Ik denk dat wij de rond de 80 euro kwijt zijn per week. De ene keer is het wat meer dan de andere keer. Wij slaan ook eens in de zoveel tijd heel veel in ....dat maakt het natuurlijk ook dat je de volgende keren minder hoeft te halen. Tussendoor wordt er ook vaak een boodschap gehaald en zeker nu ik vakantie hebt.

Groetjes Hanneke

Hallo,

wij zijn met 4, 2 volwassenen en 2 peuters (bijna 3 en 1,5). Ik haal 1 keer in de week de meeste boodschappen en ben dan gemiddeld zo'n € 60 kwijt, de rest van de week haal ik er denk ik nog voor €20 bij, aan verse groente, fruit ed.
Bij die prijs zitten de luiers overigens niet. Ik probeer het nu wel een beetje in de gaten te gaan houden, de laatste weken het meeste bij de Lidl gehaald en wat ze daar niet hebben haal ik dan bij de C1000. Ik moet zeggen dat scheelt toch wel.

Groetjes Danielle

wij zijn met 4-en.
2 volw, 2 kinderen (van 3 jr en 5 maanden)
(en een kat hahaha)

Wij zijn wel 100 euro kwijt per week.
voor 2 kindere luiers, en melkpoeder voor Thomas erbij.
(koop altijd pampers als ze in de aanbieding zijn, sla groot in)

wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen, 6 en 3 jaar.
en ben zeker wel 130 euro per week kwijt.
ik haal niet echt boodschappen voor de hele week.
ga elke dag wel even de winkel in en anders om de dag!
luiers hebben wij alleen nog voor de nacht nodig.
ik haal wel apart de drogisterijspullen(shampoo en vochtige doekjes)dit heb ik er niet bij opgeteld.

Terug
Bovenaan