boomplantdag wilhelminabos

A

Anoniem

Guest
Ha dames,

Ja het onderwerk...ben zo blij met dit initiatief. Voor degene die het niet kennen het wilhelminabos is een plek waar glazen gedenkplaten staan met namen van mensen die overleden zijn aan kanker, en waar de familie een boom mag platen ter ere aan in ons geval mijn zus.

Mijn zus is 13 jr geleden na een ziekbed van 7 mnd overleden. Inmiddels heeft dat een plek gekregen, maar tot het diepst in mn ziel wil ik natuurlijk dat ze nooit vergeten wordt.
Mijn tante naar wie mijn zus is vernoemd, kwam met dit voorstel en we zijn voor deze boomplantdag uitgenodigd. helaas mogen er maar 5 personen mee
Vandaag was het dan zover en zijn mijn tante, ouders en de 2 oudste dochters van mn zus  afgereisd naar Dronten.
Ze vonden het een enorme ervaring en zijn blij dat mn zus zo toch doorleeft (klinkt misschien raar, maar zo ervaren wij dat....)

Er was totaal geen discussie nodig over wie er mee zou gaan, natuurlijk had ik er graag bij willen zijn, maar Ron zei al gelijk we maken er een x een leuke dag van (vanuit Ridderkerk best een eindje weg) en dan gaan we lekker naar Dronten en gaan we het allemaal eens van dichtbij bekijken.

lieve groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16mnd)

Hoi Achnita,

Fijn dat je nu een goede manier hebt gevonden om je zus te herdenken!

groetjes Maris

Hoi Achnita,

Wat een ontzettend mooi initiatief. Echt heel erg speciaal. Ik had er wel eens van gehoord maar wist niet wat het nou precies inhield. Fijn dat je zus nu echt een plekje heeft waardoor ze nooit meer vergeten wordt, buiten jullie harten om natuurlijk. En erg grootmoedig dat je meteen plaats hebt gemaakt voor andere mensen. Ik hoop dat je binnenkort een keer met je man gaat kijken en er een speciale dag van maakt

liefs Linda

Hoi Achnita,

Ik weet precies wat je bedoeld! Vorig jaar hebben wij een boom geplaatst voor mijn vader die ook is overleden aan kanker. Ondanks dat het zo massaal is, vond ik het geweldig om mijn vaders naam terug te zien op de glazenpilaren. Het boompje planten vond ik ook bijzonder, vooral omdat mijn vader van het bos hield en daar dus nu eigenlijk een beetje is.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan