Boos als we ergens weg moeten

<p>Mijn zoontje van 15 maanden laat de laatste tijd behoorlijk van zich horen haha. Wil alles zelf doen, vooral niet meer in de buggy, als iets niet mag een hele voorstelling. Ik denk dat iedereen er wel mee bekend is ?</p><p>maar hij heeft sinds een paar dagen dat hij helemaal hysterisch wordt als hij mee moet als we ergens weggaan. Speeltuin bijv. op een gegeven moment is het klaar en gaan we naar huis, nou meneer blert de hele buurt bij elkaar en houdt zich gestrekt, maar dat is echt overal. Wordt er een beetje moedeloos van. Is dit een welbekende fase?</p>
 
Hoi !
 
Hier een moeder van 2 dochters van inmiddels 6 en 8 jaar. Ik heb dit bij beide meiden gehad en werd er ook ontzettend moedeloos van! Het is volgens mij gewoon de grenzen opzoeken en kijken hoever ze kunnen gaan. Het is iedergeval een fase die weer over gaat en zoals je leest ik heb het overleefd hahahaha. Succes 
 
Hoi !
 
Hier een moeder van 2 dochters van inmiddels 6 en 8 jaar. Ik heb dit bij beide meiden gehad en werd er ook ontzettend moedeloos van! Het is volgens mij gewoon de grenzen opzoeken en kijken hoever ze kunnen gaan. Het is iedergeval een fase die weer over gaat en zoals je leest ik heb het overleefd hahahaha. Succes 
 
Hier ook gehad bij mijn zoontje. Ik waarschuwde hem van te voren, nog een minuutje spelen of laatste keer glijen en dan gaan we. Het boos worden werd steeds minder en nu met 22 maanden loopt hij zelf richting huis als ik laatste keer zeg. Zegt hij klaar, uit of op. Doe ik ook met laatste hapjes eten, koekjes, kusjes (al zijn die verleidelijk om er nog een te doen), enz. 
Succes ermee. 
 
Terug
Bovenaan