Boos en verdrietig...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik moet me even afreageren hoor!
Vandaag hoorde ik weer iemand die ZOMAAR zwanger was geraakt!!!!
Jeetje...... Verdorie denk ik dan, je moest eens weten hoe graag ik zo maar zwanger wil worden, zij hebben nog geen jaar verkering geen huis, niets! en zomaar zwanger!!
Leuk natuurlijk
Wij hebben netjes alles voor elkaar en een mooi koophuis, zijn twee jaar getrouwd   we gaan netjes naar de kerk en dan denk ik, waarom lukt het bij ons niet zomaar! We neuken ons bijna suf bij wijze van.... sorry hoor voor het taal gebruik maar dit soort situaties hoor ik bijna iedere week in mijn omgeving.... Ik word er even niet goed van, en dan moet je ook nog eens leuk reageren...Pfffff moeilijk hoor.
Nou ik hoop dat het bij ons ook snel zomaar raak mag zijn want het zit me echt even hoog!

Liefs Noomie, 23 jaar, eerste kindje, ronde 13 geloof ik.

Hoi Noomie,

Balen is dat, he?! Ik heb dat ook weleens, hoor. Als je dat zo hoort, dan begrijp je niet waarom het bij ons zoveel moeite moet kosten.

Voor jou is het denk ik nog frustrerender omdat je al een tijd bezig bent. Ik hoop dat het voor jou ook zo snel mogelijk raak is. We kunnen niet anders dan gewoon doorgaan....

Sterkte!

Groetjes, Tessje.

Heej Noomie!

Leef helemaal met je mee meid! Soms zou ik weleens met borden o.i.d. willen gooien om mijn frustraties een beetje kwijt te raken. Doe ik maar niet, zonde van de borden.

Probeer ook zwanger te raken van 1e kindje... sinds november 2004. Ik ben zo stom geweest om het mijn schoonmoeder te vertellen dat we sinds kort op het ziekenhuis lopen. Heb er nu een frustratie bij: mijn schoonmoeder!

Toen we vertelden dat het zwanger worden niet lukte en dat we naar de ha zijn geweest zei ze "Oh..." en begon ze direct over zichzelf.

Een paar weken later waren we daar op de koffie en vroeg ze (ondertussen in haar koffie roerend) "ben je al inwendig onderzocht?" Ik ben totaal niet preuts of zo, maar als ik dat soort vragen krijg met mijn schoonvader en man naast me op de bank gaan mijn nekharen overeind staan!

Weer wat later belt ze op  "weten jullie al wat?" ik zei dat we de uitslagen nog niet hadden, zij zei "oh, het komt wel goed joh. Jullie zijn allebei gezond". Waarop ik zei dat er wel meer GEZONDE stellen zijn waar geen kindertjes geboren kunnen worden. Zegt ze "je kan er natuurlijk ook om bidden". Ik weer "dan wordt je ook niet op je wenken bediend hoor, ik tenminste niet!" en zo ging dat nog even door...

We hebben vorige week de eerste  uitslagen gehad, allemaal goed gelukkig. En ik was zo dom om schoonmoe even te bellen om te vertellen hoe het er nu voor staat.   Zegt ze dat ik er teveel mee bezig ben! Dus ik zei tegen haar dat je er hoe dan ook mee bezig bent als je probeert zwanger te raken... Nou dat was dus volgens haar niet zo.

Sorry voor mijn lange verhaal, moet even mijn hart luchten...

Ik kan je helemaal begrijpen Noomie! Het lijkt soms alsof iedereen zwanger mag raken behalve jijzelf...   Jullie zijn ook al een tijd 'bezig', zijn jullie al eens bij een huisarts of gyn geweest, of wil je daar nog mee wachten?

Meid sterkte met alles, en hopelijk is deze tijd van wachten en frustraties het straks dubbel en dwars waard geweest!

Veel liefs van Bloempje

Terug
Bovenaan