boos, gefrustreerd, verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen.

Op het moment voel ik me serieus down en verdrietig, en hoop alles eens van me af te kunnen schrijven.
Mijn Nod was 16 april, maar voor de zekerheid had ik hier geschreven 17 april. Ik ben nog steeds niet ongi, en de voorbije dagen had ik echt last van pijnlijke borsten, rugpijn, mijn darmen deden raar. Ik durfde nog niet te hopen, maar met elk uur dat verstreek dacht ik, ben ik dan toch zwanger? Ik heb ook veel slijmverlies, en elke keer dat ik iets vochtig voelde, crostte ik naar het toilet om te kijken of ik niet ongi was. Elke keer met een bang hartje, maar keer op keer gelukkig toen het niets bleek te zijn. Ook mijn temp  blijft hoog.
Deze morgen dan toch maar een test gedaan; NEGATIEF!?
Ik begrijp het niet. Heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden, heb ik me de pijn in mijn borsten ingebeeld? Voel me nu ellendig, ,verdrietig, boos op mijn lichaam.
Als ik dan toch niet zwanger ben, wil ik nu ongi worden. Anders heb ik een zeer regelmatige cyclus. Heb wel stress door het wachten, maar niet meer dan anders.

Kan nu niets anders doen dan wachten en op het einde van de week opnieuw testen. Ik hoop dat ik toch zwanger ben.

Ben al een beetje rustiger nu

tot later
Groetjes Grace

Hoi grace,

Ik weet hoe je je voelt ik had ook afgelopen zaterdag mijn nod, ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb gister een test gedaan en die was bij mij ook negatief. Wel heb ik al een paar dagen ontzettend last van mijn borsten en ben erg prikkelbaar.
Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig, ik heb mezelf voorgenomen om te wachten met testen tot het weekend mits in ong word natuurlijk, maar het valt echt niet mee om nog zolang te wachten.

Heel veel succes ik leef met je mee
ik zal voor je duimen

grotjes Cindy23

Hoi Grace,
Wat is wachten toch een rotwoord he!
Ik vind het echt ontzettend balen voor je!
Ik zou gewoon aan het einde van de week weer een test doen als ik jou was. Verschijnselen voel je gewoon die bedenk je niet zelf. Het is natuurlijk wel zo dat er allemaal dingen in je lichaam aan het gebeuren zijn, die je nog nooit eerder geveolt hebt of meegemaakt hebt. Daardoor schrijven we dingen toe aan een mogelijke zwangerschap terwijl dat misschien niet zo is. Dat doe ik ook, ik denk allemaal wel. en dat is volgens mij heel normaal.
Succes,
Manon

hoi grace
behoorlijk vervelend he dat wachten.

Welke test heb je gebruikt?Misschien moet je nog eens een doen van een ander merk?

Nou sterkte,ik duim dat je snel wat weet

Grace, Kop op wijfie dit zegt nog niets je kan wel zwanger zijn alleen kan de test nog negatief uitwijzen.
Doe gewoon van het weekend nog een test en dan maar hopen dat hij toch positief is.

Helaas wachten is vreselijk maar je komt er niet onderuit.

Succes ik zal voor je duimen!!!!!!!!

Liefs Mirella

Hoi Grace

Wat frusterend allemaal zeg. Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt. En dat je die duidelijkheid krijgt door een POSITIEVE test!!!

Groetjes Bloempje

hoi grace

Wachten is erg vervelend,

Soms kan het 1 a 2 weken duren voordat je hcg gehalte hoog is, ik ken iemand waar de test pas naar 2 weken naar haar nod positief aangaf.

heel veel sterkte met wachten de komende dagen
groetjes schorpioen27

Hoi meiden

bedankt voor jullie reacties en de steunende woorden. Ben nu rustiger dan deze middag. Ik zal inderdaad moeten wachten, maar uiteindelijk wacht ik liever op een positieve test dan na een dag mijn ongi.

Dus duimen maar

nogmaals bedankt
Groetjes Grace

Terug
Bovenaan