boos op de huisarts

hoi hoi dames

Ik ben marianne 24 jaar en nu in de 10e week.

Ik moet ff mijn hart luchten over mijn huiarts waar ik best wel kwaat over ben.Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad dus hebben ik en mijn man besloten om het ff rustig aan te doen en ff weer aan de pil te beginnen om het lichaam ff rust te geven .Toen ik gecuriteerd ben heeft de gyn tegen mij gezegt dat ik met een volgende zwangerschap een echo moest hebben tussen de 6 en de 8 weken.Ik ben dus nu weer zwanger en ben naar de arts gegaan om een verwijsbrief te halen voor de gyn(ze moeten die dingen hier tegen woordig faxen)ik was toen 5 weken toen ik bij hem kwam.Hij zei tegen mij dat hij het direct zou faxen je raad het al hij had dat dus niet gedaan en ik maar wachten tot ik een oproep kreeg.Ik heb maar het ziekenhuis gebeld nadat ik nog steets niets had gehoort na drie weken.Hij had niets gefaxt dus ik de dokter weer gebeld boos natuurlijk, wat blijkt nu hij was mooi eerst ff drie weken op vakantie gegaan en toen ik belde heeft hij het pas gefaxt en ik wacht nu al 5 weken op die oproep.IK hoop snel een echo te hebben nu want ik zit nu best wel met een onzeker gevoel of alles wel goed is met mijn kindje.Bij de miskraam was het kindje al drie weken dood en kreeg na die drie weken pas een bloeding.

zijn er dames die dit ook mee hebben gemaakt met hun huisarts?

groetjes marianne
 
Ik heb toen ik zwanger bleek gewoon de gyn gebeld, nu was het wel zo dat ik daar al liep, mocht gelijk langskomen. Als ik jou was zou ik in ieder geval het ziekenhuis zelf bellen voor een afspraak.
 
Liesbeth heeft gelijk. Gewoon brutaal zijn en een afspraak maken.
Mocht het nou niet lukken, kan je altijd een "pret-echo" laten maken. Kost jezelf wel geld, maar lijkt me dat je het er voor over hebt.
Je moet dan alleen aangeven of ze slecht nieuws ook aan je mogen vertellen.

Succes
 
Ik heb het ziekenhuis gebeld maar die moeten de fax hebben dat is daar weer nieuw ze willen geen afspraak maken zonder die fax daar hat ik dus ook al aan gedacht. maar ze doen het dus niet.

pffff ben het wachten nu echt zat.maar als het goed is krijg ik deze week een afspraak dus ik ben aan het duimen nu.

groetjes marianne
 
Wat een mafkees zeg die huisarts en jij maar denken dat alles geregeld was.Ik vind het wel een grote fout hoor!.Ze zijn zo laks tegenwoordig.Mijn huisarts flikt mij dat soort geintjes tot nu toe niet meer.Meestal zeik ik net zolang door tot alles geregelt is,dat hij er schijtziek van wordt.Bij mijn huisarts moet ik wel zo optreden,want het is zo'n zachtgekookt ei.Veel sterkte verder.Liefs Yvon
 
Terug
Bovenaan