nou daar is onze klager weer sorry.. sommige zullen het wel weten maar ben al van begin af aan ziek en al bijna 2 maanden thuis.. morgen 34 wk... 1,5 maand terug tegen verloskundige gezegd dat ik in de winkel door mijn benen ging en een hele stekende pijn had in mijn been vooral rechter.. controle daarna ook weer gemeld dat ik hier veel last van had en daardoor slecht sliep en over het algemeen geen houding wist te nemen.. of ik hiervoor niet naar de fysio kon.. nee het hoorde er allemaal bij zwangerschapkwaaltjes zei ze... nou vorige week kwam intake kraamhulp van mediplan vrouw van 70 die al heel wat jaren werkt in het vak en vond het belachelijk dat ik niet naar fysio mocht ik moest daar achteraan gaan zei ze dit kan toch niet.. dus huisarts gebeld verwijzing gekregen en kon vandaag als terrecht.. ik omschrijven wat ik voel en ook dat ik al 2 keer een knak gehoord heb en ja hoor lag aan de bekken.. tips gekregen voor het opstaan en voor houding en hoe ik het best met mijn kussens kan werken.. echt zo'n verlichting... heb er nu al baat bij met opstaan en straks gerust op bed en merkte dat ik veel beter lag.. voeld me een aansteller maar ben blij dat ik nu erkenning heb van de fysio.. maandag naar verloskundige daar ga ik toch even mijn verhaal doen want vind dat best een fout van hun