boos op verloskundige

nou daar is onze klager weer sorry.. sommige zullen het wel weten maar ben al van begin af aan ziek en al bijna 2 maanden thuis.. morgen 34 wk... 1,5 maand terug tegen verloskundige gezegd dat ik in de winkel door mijn benen ging en een hele stekende pijn had in mijn been vooral rechter.. controle daarna ook weer gemeld dat ik hier veel last van had en daardoor slecht sliep en over het algemeen geen houding wist te nemen.. of ik hiervoor niet naar de fysio kon.. nee het hoorde er allemaal bij zwangerschapkwaaltjes zei ze... nou vorige week kwam intake kraamhulp van mediplan vrouw van 70 die al heel wat jaren werkt in het vak en vond het belachelijk dat ik niet naar fysio mocht ik moest daar achteraan gaan zei ze dit kan toch niet.. dus huisarts gebeld verwijzing gekregen en kon vandaag als terrecht.. ik omschrijven wat ik voel en ook dat ik al 2 keer een knak gehoord heb en ja hoor lag aan de bekken.. tips gekregen voor het opstaan en voor houding en hoe ik het best met mijn kussens kan werken.. echt zo'n verlichting... heb er nu al baat bij met opstaan en straks gerust op bed en merkte dat ik veel beter lag.. voeld me een aansteller maar ben blij dat ik nu erkenning heb van de fysio.. maandag naar verloskundige daar ga ik toch even mijn verhaal doen want vind dat best een fout van hun

hey!

ik vind jou echt geen aansteller hoor! ik heb ook veel last van me bekken, en weet dat het echt ontiegelijk zeer kan doen :( vind het gewoon raar van je verloskundige. Net wat je zegt als je er maandag weer naar toe gaat zou ik het gewoon zeggen, is voor jezelf ook een opluchting! Maar wel fijn dat je nu al baat hebt bij de tips van de fysio :) scheelt een hoop he?!

Liefs!

Ik lees af en toe mee, ben van oktmamaclub, maar volgens mij kun je ook zelf naar een fysio zonder verwijsbrief, en volgende keer gewoon je huisarts bellen meid, jij weet hoe je je voelt, liever 1 keer teveel dan 1 keer te weinig.

|Succes

scheelt idd heel veel lovertjuh valt nu een hele zorg en heel veel pijn van me hopelijk slaap ik vanavond ook weer beter dat ga ik nu maar eens uitproberen ;) en ydnew3203 als je last krijgt van je bekken dan meteen gaan want scheelt echt heel veel

Wat dom van je vk en idd tegenwoordig mag je zonder door verwijzing naar de fysio. Ik ben blij te horen dat het nu al aanslaat. Heb je ook al beter geslapen?

Ik zou het wel bespreken met je vk, je gaat immers straks wel samen een bevalling doen en dan moet dit niet tussen jullie in staan. Sterkte!

Liefs grote broer

Belachelijk van de vk! Ik werd al doorverwezen toen het nog niet eens zeker was dat ik last van mijn bekken had. Voor de zekerheid. Nou dat is een heel ander verhaal dan de jouwe.
Fijn dat je toch hebt doorgepakt... en dat je er baat bij hebt!

ik ga zeker terug koppelen bij v.. en vannacht heb ik weer eens door kunnen slapen ben niet wakker geworden van de pijn.. alleen 2 keer om te plassen en dan legde ik mijn kussen weer goed onder mijn benen en was ik meteen vertrokken echt zo fijn

Terug
Bovenaan