boos op vriendin

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
V/d week had ik een berichtje gestuurd over dat ik boos ben op een vriendin.
Ik had haar een brief over mijn gevoelens naar haar geschreven en dit is niet echt goed overgekomen.Ze speelt het balle'tje terug met de woorden dat ik dingen verdraai en dat ik alles veel te veel op mezelf betrek.Dat ik mijn gevoelens op papier heb gezet vind ze niet leuk en dit begrijp ik.Ze wil nu voorlopig afstand houden, want ze is verdrietig van mijn woorden.In de brief stonden overigens genoeg goede dingen over haar.Kritiek krijgen is natuurlijk nooit leuk en dit besef ik ook wel.Een beetje spijt heb ik wel dat ik het zo heb aangepakt.
Maak van je hart geen moordkuil wordt er weleens gezegt.Ik wilde jullie even laten weten over hoe het afgelopen is.

xxxjes Angela

hoi angela,

ik weet dus niet precies wat er in de brief stond,
maar uit jou eerste verhaaltje,
maakte ik op dat jij meer vriendin voor haar bent als zij voor jou.
veel succes verder ermee, en hoop dat het wel goedkomt, met natuurlijk een vriendin op het eind wie je wel begrijpt.
en ik vind ook met dat afstand houden een beetje kinderachtig, want jij moet wel tegen de woorden van haar kunnen.
nou veel succes verder
groetjes debra

Hoi Angela, laat het maar even rusten, dat lijkt mij het beste.
De tijd zal het leren.
Als ze je mist komt ze vanzelf weer naar je toe en andersom kun jij ook over een tijdje toenadering zoeken.
Soms komen woorden "verotter" uit je keel dan je bedoelt. Ja toch?
Gun iemand een 2e kans.
Live and let live

Jullie hebben helemaal gelijk.
Thanx meiden.Een mooie zin overigens anoniem "live and let live".Zo is het ook.

Liefs Angela

sorry, ik was die anoniem, ik ben dus kennelijk vergeten mijn naam eronder te zetten, sorry!

Hoi Crienie, leuk dat je je naam er nog even bij hebt gezet.Ik had al eerder een lieve reactie van je gehad.Bedankt meid hiervoor.Vanmorgen kreeg ik overigens een lief smsje van die vriendin.Ik had vandaag n.l een naar blaasonderzoek en ze wenste mij succes.We zitten weer in de goede richting. Het is ook zonde om van dit alles een te grote drama te maken, maar ik ben wel erg blij dat ik het bij jullie kwijt kon, want over haar vertellen in mijn vriendenkring vind ik ook niet netjes. Liefs

Graag gedaan, vriendschap is heel kostbaar.
Maar vergt veel onderhoud en begrip en praten en keihard op je b.. vallen en weer met frisse moed opstaan.
Bijna net als een relatie/huwelijk... hahaha.
Ik ben blij dat je verhaal een goede wending neemt.
Rustig laten gaan en dat ze toch aan je denkt en je smst zegt ook wel wat hoor!

Liefs, Crienie

Terug
Bovenaan