boos, teleurgesteld in zkh, vertrouwen beschadigt

Hallo allemaal,

Er is van alles gebeurt, maar om kort te zijn heeft het zkh fouten gemaakt! Ik heb geen weeen, maar een flinke blaasontsteking die tegen een urineweginfectie aan zit...
Ik ben erachter gekomen, door een second opinion te vragen in een ander zkh bij mij in de buurt... Dit heb ik gedaan, nadat een andere arts in het 1e zkh had gezegd da ik geen weeen had en niet geloofde da ik harde buiken had, terwijl ik ze haar liet voelen en zien! Al met al een rotweekend gehad, maar ben blij da ik antibiotica (amoxiciline) heb gekregen in het 2e zkh tegen de buikpijn... Vertrouwen in de arts is wel weg, waardoor ik heb aangegeven niet onder haar leiding wil bevallen... Ik hou jullie voor verder verloop op de hoogte... X en fijn da jullie zo benieuwd zijn... Doet me goed, vooral omdat ik geen partner heb! Thanks

Jeetje meid wat een verhaal!
Kan me voorstellen dat je vertrouwen een deuk heeft opgelopen. Ik zou ook echt mega boos zijn!
Kan je nu in dit zkh blijven voor de bevallig?
Ik hoop dat de antibiotica nu snel aanslaat en dat je harde buiken verdwijnen. Hoop dat je beebje nog even lekker bij je blijft zitten!
Heel veel succes meid!

Liefs Danielle

Jeetje wat slecht zeg!
Ik zou ook echt heel boos zijn.
Wel heel goed dat je een second opinion hebt aangevraagd, daar zou ik waarschijnlijk niet aan denken omdat je toch vertrouwd op je arts..
Zo zie je maar.. Echt rot voor je en ik hoop inderdaad ook dat de antibiotica snel aan slaat.
Heel veel beterschap en sterkte!

Groetjes Kim

Jeee...ik sta echt versteld van je verhaal hoor....
Kan me heel goed voorstellen dat je boos bent en dat het vertrouwen daar weg is.
Kun je in het andere ziekenhuis bevallen?
Heb je wel lieve familie en/of vrienden om je heen die steeds met je meegaan naar het ziekenhuis?

Ik ben op dit moment aan het bedenken waar ik wil gaan bevallen...thuis of ziekenhuis...maar als ik jouw verhaal ook zo lees...dan kun je dus ook niet altijd op het ziekenhuis vertrouwen....
Het ziekenhuis in Hoorn staat sowieso niet zo goed meer bekend....in 2009 is er door een medische misser van een gynaecoloog een babietje overleden...Vreselijk...

Sterkte en ik hoop dat je nog kunt genieten van de laatste weekjes...Nog even dat heerlijke getrappel in je buik!

Liefs Brigitte

Hey allemaal,

Ik woon in eindhoven, en in ehv is het zkh waar ik zou bevallen... Alleen ik beval onder leiding van me eigen vk in het zkh. Dus kies ik er nu voor om in veldhoven te bevallen (als ik dat haal qua tijd, aangezien ik snel beval). Ik heb nog keuze uit helmond en geldrop... Allebeide vanaf mijn huis een 15 tot 20min rijden met de auto... Maar het vertrouwen in 1vk van het zkh in ehv is helemaal weg... Ik slaap nu al 6dagen slecht door de harde buiken, buikpijn en jeuk dus hoop dat de kleine er snel is en dat de klachten dan weg zijn... Totdat de kleine man er is geniet ik nog van hem in mijn buikje. Heb gister met mijn schoonzusje mijn buik ingegipst:) erg leuk en een blijvende herinnering aan mijn zwangerschap.
Bij mijn bevalling zijn aanwezig: mijn vader en moeder en me schoonzusje. Zodra ik bevallen ben komt mijn broertje met mijn kids en hun zoontje meteen naar zkh toe!

Xmarleen

Hey Marleen,

Ik kom ook uit Eindhoven, ik wilde eigenlijk ook in Veldhoven bevallen maar vond de afstand toch iets te ver als ik tijdens de spits naar het ziekenhuis moet.
Moet zeggen dat ik juist dankzij dit ziekenhuis erachter ben gekomen dat ik zwangerschapsuiker heb, zij hebben echt heel uitgebreid getest omdat de gyn het niet vertrouwde dat de baby zo hard groeide. Terwijl de VK had gezegd dat als mijn bloed goed was, er niks aan de hand was en mijn baby gewoon groot.
Maar heb helaas wel wat gynaecologie betreft in dit ziekenhuis al best veel klachten gehoord..
Hoop dat je Veldhoven haalt want belangrijk is dat je je er wel prettig bij voelt!
Leuk dat je afdruk van je buik hebt gemaakt, is zeker een mooie herinnering.
Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan