Boos vandaag

He meiden,
Even klagen hoor,heb zo een rot dag vandaag!!denk pure vermoeidheid,hormonen en beu worden...oke een paar dagen eigenlijk te druk gehad(meer gedaan dan ik eigenlijk kan,maarja das weer achteraf)vanmorgen al moe uit bed.mannetje die ook weer klusjes moest doen vandaag buitenshuis.vanmorgen al een hysterische jankbui gehad.kan niks meer hebben van de kids,en nu weer boos aan het worden op mn vent want die dacht 2 uurtjes weg te zijn maar zijn er alweer 4,daarbij zit ik weer bijna heel de dag alleen met 2 superactieve kids natuurlijk,maar ben er gewoon te moe voor,ben al 5 dagen alleen voor ze,en dan heb ik nu ik op laatst loopt graag mn man thuis en de kids vinden het ook fijn met papa....ik weet is voorlopig wel laatste wat ie doet in het weekend...maar zit er gewoon zo doorheen voor nu,kan wel slapen....zijn er meer die hun man in het weekend gewoon thuis wil hebben???of ben ik egoistisch??voel me zo een slechte moeder nu ook,mn kindjes zien me heel de dag al boos en verdrietig en dat vind ik erg.
hopelijk kom ik snel met leuker nieuws

liefs jootje

Zo voel ik me nou ook vandaag. Ben nog steeds niet helemaal topfit van de griep en oorontsteking die ik gehad heb en zit er ff helemaal doorheen. De kids zijn ook echt super actief en zou het liefst me verstoppen onder de dekens en me nergens meer mee bemoeien. Gelukkig gaat het deze week gebeuren, maar jeetje wat ben ik er klaar mee zeg. De jongste loopt ook steeds als een hondje achter me aan en als je dan flipt kijken die grote ogen je zo naar aan dat je je weer schuldig voelt. Loop vandaag ook alleen maar te mopperen terwijl manlief erg zn best doet. Was het maar alvast tijd dat die kleine monster op bed kunnen dan is het eindelijk ff rustig in huis. ( en nadat ik dit dus getikt hebt komen de waterlanders weer, grrrrr kl*te hormonen)

Nou hier ook een baal dag vandaag, m'n vriend doet het juist super hoe onattent is tijdens de zwangerschap zo attent hij nu is. In elk geval vandaag. Maar zelf voel ik me gewoon klote! Vandaag lekker de eerste kraam tranen laten stromen.

heeeel herkenbaar, ik wou mijn man bij mij houden en kon niet voor mijn oudste zorgen

dan maar agendas omgooien en bij jou blijven
even aanpassen, het zijn de laatste loodjes en jij moet echt je rust pakken!
groetjes sabine

ahhhhhhhhhh zielen.. heb met jullie te doen? ben ik dan de enige die nog zo vrolijk is.. nee hoor pfffffffffffffffff ben ook doodmoe sacho en heb het helemaal gehad.....................bleeeeeehhhh ..

Terug
Bovenaan