boos worden...

ha meiden!!

vraagje... mn kleine vrolijke blije meisje krijgt tegenwoordig ineens driftbuien!

als iets niet naar haar zin gaat zoals bijvoorbeeld dat ze dingen niet mag en dat we haar er dan op wijzen wordt ze ontzettend boos en gooit ze zichzelf op de grond en slaat ze me handjes en voetjes om haar heen..
ze krijst dan een paar minuten en dan is t weer over en speelt ze vrolijk verder....

is dit herkenbaar??

groetjes!

haha heeeeel herkenbaar.

Dat doet Keano nu ook, als hij iets heeft en ik pak het af maakt ie zich stijf, trapt, slaat en schreeuwt hij. Hoort er nu eenmaal bij en is ook heel normaal en het zal zeker nog wel even (lees: lang)duren :)

SUCCES!! liefs Marieke

eeeuh... lang duren??? ik was nog heel erg aan het hopen dat een heel tijdelijk iets was....
maar ben blij te horen dat mijn meisje niet de enige is die dit doet!

jij ook erg veel suc6 met keano!

liefs

Hier ook zeer herkenbaar!

Geen aandacht aan besteden en even laten uitrazen is mijn motto.
Als de boosheid omslaat naar verdriet dan is mama er wel om te troosten natuurlijk...........

Hoe gaan jullie ermee om?

Ik ken het van Lasse eigenlijk niet, die heeft alleen nog maar z'n "aanstel" look en huil...een heerlijk pruillipje en die doe ik dan na en dan moet hij heel hard lachen...

Nova kent ze wel...en hoe...
Ik laat haar idd uitrazen en geef haar geen aandacht, negeren is het beste...maar dan wel gelijk een compliment geven als ze weer lief doen/luisteren/lekker gaan spelen...

Mara kent het en beetje, en vaak bij andere kids gezien, lekker laten uitrazen
het is onderdeel van het leven, kijken hoe ik mijn zin kan krijgen, emoties leren ervaren, ontdekken dat ze een ik zijn enzovoorts

wees vooral niet beschaamd als je dit een keer in de winkel gebeurt hoor, het is herkenbaar voor iedereen.

succes

hahaha ook voor mij heeel herkenbaar!

Iris is sowieso een klein drukte makertje! Maar natuurlijk wel een heel lief en meestal super blij drukte makertje...

Maar zo nu en dan heeft ze wel eens een driftbui omdat iets haar niet lukt of omdat iets niet mag, ze overstrekt zich dan waardoor ze achterover valt (meestal proberen we haar dan op te vangen, anders komt ze zo hard neer) Verder laten we haar even totdat ze rustiger wordt of we proberen haar af te leiden met iets en wanneer ze verdrietig wordt dan kan ze je zo zielig aankijken met haar armpjes omhoog, tsja...dat is natuurlijk moeilijk om te weerstaan, dan roosten we haar natuurlijk.

Op het moment heeft ze deze driftbuien wel omdat ze zo graag wil lopen...maar zelfstandig lukt dit haar nog niet...

Groetjes Syreetha

o ja fijn om te lezen allemaal haha demi kan er ook wat van als ze iets niet mag gaat ze heel zielig huilen of boos worden. wij negeren het maar en als ze dan weer "normaal" doet geven we haar weer aandacht.

maar is al erg hittepetit aan het worden

kus

Terug
Bovenaan