boos

dag meiden ik weet niet wat jullie zijn maar ik ben bijhoorlijk pissig over het feit dat mensen van het zwanger forum somige van ons domme vragen vindt stellen diegene die dat doet heeft makkelijk praten die is al zwanger vindt het erg egoistisch als je het mij vraagt wie bepalld of het domme vragen zijn er wordt niet begrepen dat somige van ona onzeker zijn en een beetje een zetje nodig hebben maar wij inder elkaar begrijpen dat wel wij hebben een gezellig forum hier en houden elkaar in zn waarde laat ze maar lekker kletsten meiden trek hier niets van aan laat jullie niet kisten hoor ik heb ook een berichtje op het zwanger forum geplaatst hierover en teminste me naam er bij gezet wat nog niet uitmaakt maar dit is wel me echte naam nou meiden sucses he met het klussen enzo liefs manuela

Hoi Manuela,

Ik ben eigelijk van het zwanger forum, maar heb besloten om hier eens een kijkje te komen nemen. Vind het echt rot dat er door sommige mensen zo bot gereageerd wordt op jullie vragen. Ik ben echter nog maar acht weken zwanger en weet goed hoe die onzekerheid aanvoelt. Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken en wil proberen eventuele vragen te beantwoorden (voor zover ik het kan). Veel succes allemaal!

Hoi Manuela,

Ook ik ben van het zwanger zijn-forum en wil even zeggen dat niet iedereen zo rot doet. Alleen moet je die mensen ook begrijpen. De "klachten" die jullie vaak vermelden in jullie vragen, zijn klachten die vaak voorkomen bij zwangere vrouwen, maar die op zichzelf geen zwangerschap betekenen. het is voor de mensen op dat forum dan ook niet te zeggen of je zwanger bent. Dit kan echt alleen een test bepalen. Maar waarom er dan zo bot op gereageerd moet worden weet ik niet. Je kunt dat ook gewoon zo uitleggen denk ik.
Maar kom gerust kijken op het andere forum hoor en stel maar gewoon je vraag. Dat is je goed recht, want je wilt inderdaad weten waar je aan toe bent en je gaat niet voor ieder wissewasje je huisarts bellen.
En voor iedereen op dit forum: hopelijk spreek ik jullie snel op het andere forum!!

GroetjeS

heel manuela ik heb onder mijn bericht voor jou een stukje naar boven op de site nog een berichtje voor je gezet dus als je hem wil lezen graag bedankt! ik hoop niet dat het hier ook zo rot gaat worden heb je eidelijk een leuk forum gevonden en dan dit weer rot he?!! nou lees maar snel xxx steenbok

Mauela, zet alsjeblieft een keer wat leestekens in je berichten. Moet het 5 x lezen voordat ik begrijp wat je bedoeld.

Vervelend dat ze zo reageerde op het zwanger zijn forum, echter heb ik het hier ook een aantal keren gelezen dat iemand die zwanger was en gewoon nog mee deed 'vriendelijk' werd verzocht op te zouten naar het zwanger zijn forum omdat die persoon hier niet zou horen.

Hier zijn we dus ook niet allemaal even vriendelijk.

Je moet je trouwens niks aantrekken van wat er op een ding als internet tegen je gezegd wordt. De mensen die reageren kennen jou niet en hebben het recht niet over jou persoonlijk te oordelen. Daar sta je toch boven?

Succes met zwanger worden. Las net dat je temp nog hoog was, dus wie weet!!

Eigenlijk ben ik ook van het zwanger-zijn forum, en heb met verbazing alle reacties zitten lezen.

Volgens mij is het jullie goed recht om je vragen ook daar te stellen.
En er zijn echt ook aardige meiden daar die wel een normaal antwoord willen geven, maar een paar die de boel echt voor iedereen verzieken.
Niet alleen op jullie berichtjes wordt soms rot gereageerd maar ook op andere berichtjes.

Je moet er maar een beetje overheen lezen, al kan ik me voorstellen dat sommige dingen heel hard overkomen.

Kzal hier ook eens wat vaker een kijkje komen nemen...

groetjes Petra

Hallo bijna zwangeren,

Ook ik hoor eigenlijk op het zwangerzijnforum en wil even reageren op al die berichtjes. Natuurlijk is het geen probleem dat er een vraag komt van een niet zwangere, maar de laatste tijd zijn er alleen maar vragen van niet zwangeren. Ik vind dat dit forum daar voor is. Het heet niet voor niks zwanger worden.
Ik begrijp heel goed wat jullie bedoelen, bij mij heeft het lang geduurd voordat ik zwanger was en ben met Clomid zwanger geworden omdat ik geen eisprong had. Jullie kunnen je voorstellen dat ik vreselijk onzeker was en iedere maand dacht dat ik zwanger was. Ik heb echter nog nooit een vraag gesteld op het zwanger zijn forum. Ik ben er niet eens op geweest omdat het mij te pijnlijk was om te lezen over zwangere vrouwen.
Als jullie een vraag hebben aan zwangeren stel hem gerust, maar hou er ook rekening mee dat het een forum is over zwanger zijn en we daar dus ook over willen praten en dat ook z'n onzekerheden met zich mee brengt.
We moeten met z'n allen gewoon zorgen voor een goede mix. Dat is alles wat we vragen.

Heel veel succes met zwanger worden!!!!

Groetjes,

Mariska

Terug
Bovenaan