boos

die anonoem kan normaal reageren ik bedoel het goed hoor wijsneus,lees maar op het zwanger forum daar staat een heel verhaal erover DAN KUN JE LEZEN HOE SCHADELIJK HET IS.ik probeer de dames alleen maar te waarschuwen ,ik zetbijna nooit wat neer op zo een manier hoeft het niet voor mij.dit moet een gezellig forum zijn maar er zijn somige hier die het VERPESTENkom nou zeg met je grote mond.voor de andere dames een fijne avond
 
Het is duidelijk dat anoniem zelf een beetje dronken is of zo. Of niet helemaal wauws.
Lekker laten kletsen en gewoon negeren maar verder.
Niet schrikken en gewoon verder gaan.
 
Manuela ik snap wel hoe je je kan voellen maar probeer daardoorheen te prikken!!
vele onder ons leven met elkaar mee en als ze daar niet van gedient zijn probeer ze dan links te laten liggen hoe moeilijk dat ook is meis!!
ik en vele anderen leven wel mee vergeet dat niet!!! veel liefs Debbert
 
Je laat je toch niet opnaaien door een onbekende? Wat kan jou het nou schelen hoe een ander op jouw bericht reageerd? Ze kennen jou toch niet en andersom? Als je je het zo aantrekt kan je dit forum waarschijnlijk beter niet meer opzoeken, want er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft op een vraag of antwoord van een ander.
 
Ik heb trouwens gelezen dat de foetus in de eerste maand nog niet echt in contact staat met mama, of het waar is of niet dat is de vraag maar in de eerste maand dus af en toe een glaasje drinken is niet het einde van de wereld, er mag nog genoten en geleefd worden ook hé, anders kan je je meteen opsluiten als je zwanger bent want er is zoveel slecht, ozon, vervuiling, autorijden, noem maar op! Trek het je niet teveel aan hoor Manuela. Je kan alleen maar vewittigen, als puntje bij paaltje komt doet de zwangere in kwestie toch haar zin maar ik kan wel begrijpen dat je soms pist off word als je goedbedoelde advies neergehaald word!

Dus reageer jij maar verder en geef maar advies, er zijn genoeg meiden hier die weten dat je het goedbedoeld!
 
Terug
Bovenaan