boos

A

Anoniem

Guest
halo alemaal ben heel boos op me vriend vandaag is mijn vruchtbaarste dag en mijn vriend zou koomen nu belde die om 8 uur dat die nie kan koomen ik boos nartuurlijk hij moet we mee werken naartuurlijk ahahahh nu is morgen mijn eisprong nu is mijn vraag ben ik dan zaterdag ook nog vruchtbaar anders maar weer wachten tot volgde maand he baalen groetjes jolanda en ik wil zo graag

Hoi Anna,

Vervelend is dat zeg. Mijn vriend is nu ziek en heeft ook echt geen puf meer over voor mij. Ik vind dat ook frustrerend!

Ik heb begrepen dat je de dag na je eisprong nog vruchtbaar bent, maar ik heb ook gehoord dat je op de dag van je eisprong al te laat bent. Misschien kan je voor duidelijkheid even op www.babybrabbel.nl kijken. Daar staat veel informatie onder het kopje 'informatief'.

Succes!

Groetjes, Tessje.

volgens mij ben je gewoon een paar dagen vruchtbaar. Succes.

ik lees net dat het eitje die vrij komt maar 24 uur leeft. Dus je moet er inderdaad snel bij zijn. Succes.

Ik wil niet helemaal je alle hoop ontnemen maar ik heb ook weleens gehoord dat het per vrouw verschilt en dat een eitje ook 'maar' 6 uurtjes kan leven !!!!!!!
Succes !!!!

Knuffel van Biaggi

Hoi Anna!

Ik heb gelezen dat een eitje tussen de 12 en 24 uur afsterft! en dan moet je er rekening mee houden dat een zaadje nog een weg van ongeveer 8 uur heeft af te leggen! en dat is nodig omdat ze in die ongeveer 8 uur een transformatie ondergaan... anders kunnen ze een eicel niet bevruchten.

maar ze kunnen dan ook in de meest gunstige omstandigheden tot 7 dagen overleven.. dus als je al eerder geklust heb is er nog hoop!

maar weet je zeker dat je nu al ovuleert, want het kan natuurlijk ook altijd een dag later komen of zo.. misschien een testje doen? en anders zou ik gewoon proberen om morgen te klussen baat het niet schaadt het niet maar hoop is er dan altijd!

Succes Jazzie

halo alemaal dank je wel voor julie reacties als het nie is gelukt dan maar volgde maand helaas is nie anders groetjes jolanda

He Anna
Gewoon blijven klussen want ook na de dag van je eisprong heb je nog een kans van 10% dat je zwanger wordt. Op het moment van je ongi dan is je eitje echt niet meer vruchtbaar. Alleen bij je eisprong is ie gewoon "vers' en dan ben je het vruchtbaarst. Maar ook daarna ligt ie nog 14 dagen en wordt pas afgestoten als je ongi wordt (doordat afstoten wordt je ongi).   Gewoon gokken op die 10% je weet het nooit.
Groetjes Pam

Terug
Bovenaan