boos!

A

Anoniem

Guest
Getverderrie!!! Ik heb een website bij beebiesite.nl Daar staan  al 67 pagina's vol met dagboekaantekeningen op en ontzettend veel foto's. Sinds vandaag zijn de foto's ineens omgenummerd?!?! Op die  pagina's met dagboekaantekeningen heb ik heel veel links naar mijn foto's staan. Daar staan nu dus rode kruisjes. Geen idee of dit nog goed of dat ik de hele website moet gaan herzien (plus alle links die ik op andere plekken naar mijn foto's heb gemaakt, zoals al mijn foto's hier op het forum ). Heb al een mail gestuurd naar de beheerder van deze website maar nog niks gehoord.... beuh.
Wat een sukkels zeg.

groetjes,
Karin

getsie, dat is niet leuk zeg!
ik heb zelf ook een beebiesite en ik zou ook flink balen als zoiets zou geburen. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt van de beheerder met de mededeling dat alles weer goed komt.
trouwens, heb jij betaald voor die site?
liefs, nathalie

ja, ik moest alweer voor de 2e keer betalen en volgens mij was het flink duurder geworden.

groetjes,
Karin

ik moest ook op nieuw betalen voor nieuwe dagen, keurig betaald, nooit geen dagen gekregen!!! indd ook de beheerder gemailt (ruim een maand geleden) nooit geenr eactie gehad, ik doe het nu niet meer via hun, heel erg sloridg vond ik dit

Deze reactie heb ik vandaag gekregen:
'Voor de vooruitgang van beebiesite en het stijgende aantal site's moest de foto map aangepakt worden. De map foto's was een grote hele zware map aan het worden wat problemen zou gaan opleveren. Hiervoor is een oplossing gevonden, maar nadeel hiervan is dat de verwijzing naar de foto's wel anders is geworden. Ik begrijp dat dit heel vervelend is voor diegene die linken vanuit hun dagboek naar die foto's. maar het is echt heel noodzakelijk dat dit gewijzigd werd. Eigen html kunnen we echt hoe vervelend het ook is geen verantwoording voor nemen. MAAAR morgen ga ik wel kijken of ik er een oplossing voor kan vinden.'

Even afwachten dus maar...

pfffff idd Priscilla der site ook foto's alleen nog maar kruisjes

daar word je niet vrolijk van zeg...

Inmiddels hebben ze het probleem opgelost, maar alleen dat van de links vanuit het dagboek naar de foto-albums. Gelukkig doen die het nu allemaal weer!
Alle links die bijv. op dit forum naar mijn foto's staan blijven  wel rode kruisjes. En ook het probleem van eigen html kunnen ze niet oplossen. Wel een beetje suf he.

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan