Boos!

Hoi allemaal,

Bas begint steeds meer zijn temperament te laten zien. Als hij boos is, dan zullen we het ook weten ook!

Op deze foto wil hij uit de box! Werkelijk 3 seconden later geeft hij het op en gaat weer rustig zitten spelen. Heerlijk dit soort dingen. Daar krijgen we nog onze handen vol aan.

Groetjes, Karin

Hoi,

hier is ook zo'n mannetje dat vreselijk boos kan worden. Als ik hem ijv. in de kinderstoel wil zetten en hij het bordje met eten al heeft gezien. Dan is hij zo boos en overstrekt zich. En dan moet ik zo lachen. Daar krijgen we ook wat mee te stellen hoor.

Groetjes van Marloes

Hahaha Prachtige foto zeg!!! En wat staat ie daar prachtig...

De mijne zet af en toe ook een keel op als het haar niet zint, maar pas sinds een paar dagen...hihi... Dan zeg ik streng "he, doe eens normaal" dan kijkt ze me gek aan en gaat weer verder met haar speeltjes... Moet dan echt moeite doen om mijn lachen in te houden...hihi...

Gr. Ilone

Het is toch geweldig hoe ze zich kunnen laten gelden he!
En dan echt alsof er een knop omgaat is het over......
Het is wel echt een geweldige foto zeg. Ze hebben nu dondersgoed in de gaten hoe het is om lekker rond te struinen en als ze dan in de box worden gezet gaan ze daar natuurlijk niet zomaar mee akkoord. Die van mij in ieder geval ook niet hoor!
Ik lach hem vaak dan ook "uit" waardoor hij meestal nog harder gaat huilien.

Een lekker ventje meid!

groetjes,
Achnita

Leuke foto!! Hier ook eentje die dat heel goed kan!! En dan nog nep-huilen erbij ook! Nu ligt hij in z'n bedje te gillen...hij is bekaf, maar als ik hem eruit haal en z'n fruithap wil geven is het ook niet goed...dus dan maar weer z'n bed in!! En daar blijft hij tot half 3...gillend of niet, maar hij zal het toch echt wel even moeten leren wie hier de baas is!!
Dan kost het maar een paar tranen en is hij behoorlijk overstuur, maar ik kan hem echt niet z'n zin geven!!

Het is wel grappig om te lezen dat hij het na 3 seconde weer opgeeft....hier duurt het nou al een half uur!! En nog steeds geeft hij het niet op, boos toespreken heeft ook geen zin, want hij krijgt z'n zin niet.....hij lijkt dus erg veel op z'n vader!!! hihi!

Oh, Bas houdt het ook wel langer dan drie seconden vol, maar drie seconden na deze foto hield hij ermee op. Misschien dacht hij: "Als mama er al foto's van gaat maken, dan wordt ik er vast niet uit gehaald!"

Heerlijk om te lezen dat bij andere de volumeknop inmiddels ook is ontdekt.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan