Boos...

Nou mevrouw heeft ontdekt dat ze heel erg BOOS kan worden..hahahha.
Maar dan ook echt heel erg boos als haar iets niet zint dan begint ze zich min of meer te overtrekken en afte zetten met haar beentjes en dat gaat gepaard met heel veel kracht..
Eerst ging ik daarop in....ik dacht jee wat is er, doe rustig.
Nu laat ik haar gewoon uitrazen en reageer gewoon niet en vaak gaat het dan vrij snel over...blijkt weer een fase te zijn...?
Ze wordt boos omdat het eten op is, iets niet wil of niet lukt....

Volgens mij zit er toch veel verschil in jongens en meisjes karakter op zijn leeftijd??

Nou hier een meneertje die ook echt heel boos kan worden als bijvoorbeeld zijn speeltje net iets te ver weg ligt. Of hij gooit het weg en begint dan te '' driften'' gaat hier meestal gepaard met heel hard huilen.

Haha... grappig he!

Hier nog een driftkikkertje!! Als mevrouw haar zin niet krijgt gaat ze voornamelijk heel hard huilen met grote krokodillentranen. Bijvoorbeeld als we nee zeggen wanneer ze iets van tafel wil halen wat neit mag...

Moet echt mijn best doen om dan niet te gaan lachen ;)

Hahaha, ja lachen hè, de karaktertjes beginnen er nu écht uit te komen!

Warren is meestal best relaxed, maar hij wil de hele tijd aan z'n vaders platencollectie frunniken, en dat mag ntuurlijk niet... Het theater dat hij aanzet zodra we 'm na 3x 'nee!' weghalen bij de kast en in zijn box zetten... Oscar-waardig zeg maar ;-)

En ook ik dacht de eerste keer toen hij zo deed ook 'jeeetje, wat is er aan de hand? Waar heb je je pijb gedaan?' Suf hè?

Maar buiten dit, best een relaxde baby, tot nu toe...

X
Evje

Jaaa!! Hier nog zo eentje :)!! Ze had een shirtje gekregen met "Drama queen" erop. Dat past goed bij haar...
Maar ja, ze heeft rossig haar, en roodharige kinderen staan er bekend om pittig te zijn.

Julia kan ook heeeeeeel hard huilen (krokodillentranen) en hard gillen als iets niet mag/lukt.
Om je slap te lachen.

Liefs

Terug
Bovenaan