Boos

mijn zoon is nu 18 maanden en laat nu goed merken wanneer hij boos is.
Hierbij stampt hij met zijn voetjes en gaat mer de rug naar ons toe staan en begint te huilen. als hij bij een muur/deur wil hij sinds kort ook met zijn hoofd tegen de deur bonken.

Moet ik me zorgen maken of is dit een kwestie van: ik weet met mijn boosheid geen raad.. gaat wel weer over als ik me beter kan uiten door te praten.


 
hier ook een erg snel boos jongetje ,hij is nu bijna 2 maar hij doet het al van af 16 manden

hij doet het niet met zijn hoofd maar slaat en schopt
ik heb wel geleerd dat je er zeker geen aandacht aan moet geven ,laat hem zeker niet merken dat je het erg vind of van schikt dan word het erger en denkt hij ow het werkt

gewoon de andere kant op kijken of weg lopen ofzo
wel moeilijk maar wel het beste

sterkte !
 
bij dit moet je gewoon concequent blijven.
nee is nee.
en hem even uit laten razen.
als hij rustig is kun je hem gewoon even wat laten drinken
 
hier wordt er gezegd ikke boos en slaat zijn armen over elkaar en kijkt boos! haha is ook wel geinig. ik denk ook dat je echt consequent moet blijven, ook kan je beamen van ik weet dat je boos bent of ik snap dat je boos bent, maar mama vind.... en dna je mening of even uitleggen waarom t zo is!

iig veel sterkte ermee!!!!

p.s zet hem niet voor straf bij een muur!
 
Negeren is het codewoord.... consequente aanpak van de huisregels en als ie dan tekeer wil gaan prima... laat hem rustig uitrazen maar negeer het volkomen. Pas wanneer hij weer rustig is maak je weer contact.
Dat bonken met zijn hoofd, daar hoef je niet bang voor te zijn... zodra hij zichzelf pijn doet stopt hij wel!
 
Bedankt voor jullie reactie,
Ik ben het ind gaan negeren. en wat denk je het helpt.
Ik zie enige verbetering.
het lijkt ook dat hij weer wat beter in zijn vel zit, misschien had dit ook effect op zijn gedrag.

 
Terug
Bovenaan