Bopita box bijwerken

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Ik heb een Bopita box met wat beschadigingen. Ik heb een potje verf gekregen van Bopita om de box bij te werken.</p><p>Nu ben ik benieuwd of iemand dit al eerder heeft gedaan en dan gewoon de verf er overheen of hebben jullie dit nog wel eerst geschuurd?</p><p> </p>

[quote quote=10219825]Ik heb de box helemaal opgeschuurd en daarna geverfd[/quote]
Had je veel beschadigingen dan? Ik heb een paar plekjes namelijk 

Mijn man heeft vandaag net de Bopita box geverfd! We hebben houtlak op waterbasis gekocht die keihard word, die is'  kindvriendelijk'!
Hij is eerst geschuurd en wel helemaal geverfd anders zat je toch met kleur verschil ( witte box) ! Wij hebben de box van marktplaats gehaald en alleen de randen hadden bijtsporen?! Verder was hij keurig! Succes, het is even een klusje maar daarna kan hij weer even!!!

[quote quote=10219907]Mijn man heeft vandaag net de Bopita box geverfd! We hebben houtlak op waterbasis gekocht die keihard word, die is’ kindvriendelijk’! Hij is eerst geschuurd en wel helemaal geverfd anders zat je toch met kleur verschil ( witte box) ! Wij hebben de box van marktplaats gehaald en alleen de randen hadden bijtsporen! Verder was hij keurig! Succes, het is even een klusje maar daarna kan hij weer even!!![/quote]
Dankjewel voor je reactie! Dan ga ik hem ook maar schuren. Dan weet ik iig dat hij mooi wordt haha

Terug
Bovenaan