borduren

Ik ben op zoek naar een borduurpakket
met vrachtauto's en of treinen en of motors en of vliegtuigen,
mijn zoon is hier helemaal gek van.
Is er iemand die een patroon heeft of een pakket en die daar niks mee doet??
Het valt niet mee om daar iets van te krijgen (kopen) hopelijk kan iemand mij helpen alvast bedankt

hoihoi,
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar mijn vriendin heeft adhd en haar oudste zoontje ook. Ik kan je vertellen dat als je zoontje adhd heeft je het niet alleen red.Bij mijn neefje, de oudste zoon van mijn zus, is
pas op 22 jarige leeftijd adhd geconstateerd, hij is altijd onhandelbaar geweest en heeft nu eindelijk hulp.Het gaat nu naar omstandigheden goed
Beide lopen dus bij een psychiater die hun en het gezin begeleid en beide gebruiken nu medicatie. Mijn advies is dus ga naar de huisarts en spreek je problemen en vraag om verwijzing naar een kinderpsychiater die kunnen je het beste helpen.Heel veel sterkte.

Eer ik mijn kind het plaatje ADHD liet opplakken wilde ik die diagnose dan toch wel door een kinderarts gesteld hebben. Mischien is het dat helemaal niet, en is een gesprek met je huisarts en een eventuele afspraak met een psycholoog wel zinvoller. Mischien reageer ik wat fel, en dat is mijn bedoeling niet, maar het etiketje ADHD wordt tegenwoordig zo snel opgeplakt, terwijl vaak met een iets andere aanpak zoveel bereikt wordt. Daar wil ik helemaal niet mee zeggen dat je iets fout doet, hoor!! Ik merk alleen soms aan mijn eigen drie kinderen dat als ik dingen die me storen eens anders aanpak (in een zeldzaam orgineel moment van me), dat ik dan van hun ook een heel andere reactie krijg.

Hoi,
Ik snap je bezorgdheid, maar de diagnose ADHD mag alleen gesteld worden door een psych.
Ga er inderdaad mee naar de huisarts. Zorg er ondertussen voor dat de dag er zo duidelijk mogelijk, voorspelbaar en gestructureerd uitziet. Hang desnoods tekeningetjes of pictogrammen op waaraan hij kan zien wat er gebeuren gaat die dag.