Borrelend ei

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ongeveer vandaag gaat mijn ei jumpen. Hoera maar niet heus, want ivm met de zaadtest van mijn vriend mag hij geen zaadlozing meer hebben. Hmmmm.... Daar hadden we toch stiekem niet op gerekend.... Maar goed.

Vandaag dus ongeveer mjn ei. Sinds mijn laatste nod heb ik al een ongigevoel. Mijn vreemde ongi is wel bekend denk ik, anders zie mijn eerdere topic aan Heleen en de rest.
Vandaag is er ook een heleboel gerommel bij gekomen wat ik normaal gesproken pas de dag voor mijn nod heb. Zou mijn ongi deze maand in twee delen komen ofzo? Zou ik een superkorte cyclus hebben dit keer?

Ik ga er mijn arts niet voor bellen, maar leg dit wel even voor als ik toch weer in het zh ben.

Denk niet aan een zwangerschap, want ik ben toch stolsels verloren tijdens die ene dag ongi, maar vervelend is het wel! Ik heb nu geen idee op welk
punt van mijn cyclus ik zit. Ik ga uit van mijn eisprong, maar dat is puur gebaseerd op mijn gewone normale cyclus. Ik voel me totaal anders...

Misschien dat iemand mij met deze vraag kan helpen: wie heeft er een goede link voor mij om een handleiding van het vrouwenlichaam te downloaden? Ik moet nu toch, na 29 jaar, toegeven dat ik er zelf niet uitkom.

Liefs Daisy

Dat is minder dat de zaadtest en eisprong zo dicht bij elkaar zit..

Voel jij eigenlijk je eisprong?

Soms voel ik mijn eisprong. Vaak niet, maar af en toe heb ik een halve tot een hele dag steken op mijn eisprong dag. Ik wist het eerst niet, maar door de echo's in het ziekenhuis kwam ik erachter at dat dus mijn eisprong was.

X

link kan ik je niet geven. als je hem hebt gevonden, wil je hem dan wel posten, zodat ik ook eens een kijkje kan nemen?

Jammer dat eisprong en zaadtest zo dicht op elkaar zit. :(

Wat vervelend dat je niet echt een aanknopingspunt hebt, maar ik zou ook uitgaan van je normale cyclus. Dat je dus ondanks die ene dag ongi wel aan een nieuwe cyclus bent begonnen.

sterkte en liefs,

Mmm apart joh, kun je niet heel misschien toch een ovutest doen, gewoon om de rust te hebben dat je weet dat je straks goed uitkomt met je cyclus?

Anders wel balen van het moment van de test ;-(
Aan de andere kant: nu kun je zonder verwachtingen je IVF tegemoet, dus hopelijk scheelt dat stress
Sterkte
wenser

@cu2heleen, ik zal hem posten als ik er een tegenkom! Tot nu toe zonder resultaat, helaas!

Ovutesten heb ik niet meer in huis.... Ik doe nu net of het een gewone ongi is geweest, denk ik. Nog twee weekjes afwachten en dan heb ik mijn nod alweer!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan