Borrelende buik/ luchtbellen

Lieve allemaal,

Komende maandag is mijn nod en nu heb ik sinds 3 dagen veel last van een borrelende buik. Normaal heb ik dit alleen als ik buikgriep heb ofzo.. Ook lijkt het alsof er soms iemand een scheet in mijn buik laat haha, allemaal van die kleine belletjes!
Kan iemand me hier meer over vertellen, of hebben jullie dit ook?
Liefs Kiki
 
Hoi kiek, ik heb dat meestal voor mijn menstruatie en gaat soms gepaart met diarree (sorry?beetjes onsmakkelijk). Ik hoop voor jou dat het iets anders betekend ?
 
Hoi Kiki
Voor dat ik wist dat ik zwanger was, had ik ook vooral een borrelende buik! En ben morgen toch echt alweer 9 weken zwanger! Dat was mijn eerst symptoom! Dus ik ga zeker voor je duimen!
 
 
 
Ik heb sterk het gevoel zwanger te zijn, er zijn zoveel symptomen die er op wijzen namelijk! Nu alleen nog even afwachten hihi.. Thanks Bren s!!
 
Maandag is mijn nod, dus ik weet het niet hihi. Weet niet hoelang ik me nog kan inhouden hahahaha! Misschien morgen of zondag of misschien wel maandag mocht mijn menstruatie er dan nog niet zijn??
 
Hahaha ik ben ook zo slecht in wachten hihi, laat je weten als je nieuws hebt, goed nieuws is het beste ?
 
Terug
Bovenaan