Borrelende darmen of baby?

<p>Ik ben nu 19 weken zwanger, in de avond lijkt het soms alsof mijn darmen borrelen.</p><p>Vaak is dit als ik rustig ga zitten of liggen, het doet verder geen pijn.</p><p>Zijn er meer die dit hebben? Ik twijfel soms zo.. dan hoop ik dat het de baby is maar, ben ik toch bang dat het gewoon mijn darmen zijn.</p><p> </p>

Ik ben nu 18.3 weken zwanger en heb precies het zelfde. Ik weet al meer dan een week dat het de baby is. Geniet ervan!

Jaaa dat is je baby! :) in het begin sta je er niet bij stil en denk je dat het je darmen zijn maar het zal steeds duidelijker worden dat het je baby is! Ik ben nu 19 weken en 3 dagen en voel soms zelfs al een wat harder schopje :)

Zeker je baby! Ik voelde ons kleine mannetje al heel vroeg.. bij 16.5 week. Toen echt heel licht, als een klein ‘tingeltje’. Maar nu voel ik echt kleine ‘pokjes’ alsof er een knikkertje tegen mijn buik rolt. Super leuk!! Zelfs mijn vriend heeft het gevoeld. En ik ben nu 19 weken. Wederom super vroeg. Verwacht dat het aan mijn bouw ligt (1.67m en nu pas 51 kg). En ja.. ik eet genoeg ;) En ons kleintje ontwikkelt zich goed. Geniet ervan allemaal!!! Het is zooo bijzonder! 

[quote quote=10109278]Zeker je baby! Ik voelde ons kleine mannetje al heel vroeg.. bij 16.5 week. Toen echt heel licht, als een klein ‘tingeltje’. Maar nu voel ik echt kleine ‘pokjes’ alsof er een knikkertje tegen mijn buik rolt. Super leuk!! Zelfs mijn vriend heeft het gevoeld. En ik ben nu 19 weken. Wederom super vroeg. Verwacht dat het aan mijn bouw ligt (1.67m en nu pas 51 kg). En ja.. ik eet genoeg En ons kleintje ontwikkelt zich goed. Geniet ervan allemaal!!! Het is zooo bijzonder![/quote]
Ik ben volslank dus misschien dat het daar ook aan ligt .. dat je het minder snel voelt

Grote kans dat dat de baby is! Maar het zal steeds sterker en duidelijker worden. :D Fantastisch gevoel, hè? 
Ik had al heel vroeg het idee de baby te voelen (14,5 week, 1e zwangerschap). Vaak als ik geen scheten of ontlasting na dat gevoel had, of dat ik tijdens het gevoel geen borrelende geluidjes hoorde van mijn darmen, dan kon ik vrijwel zeker weten dat het de baby was. Haha, lekkere informatie.. 

Terug
Bovenaan