borrstverkleining achter de rug

Ik ben ervanaf gisteren moest ik om 8.30 in het ziekenhuis van heerlen zijn daar werd ik voorbereid op de operatie en kreeg ik de premedicatie.Om half tien was ik aan de beurt wat ok overigens wel vervelend vond is dat de narcotiseur ruzie had met iemand anders en die dat boven mijn koppie waren uit aan het vechten .En ik was al bang voor de narcose maar nu had ik helemaal zoiets van hallo koppie effe erbij houden ze zijn toch met jouw leven bezig.De operatie duurde 3 uur en om 16.00 werd ik wakker ik had veel pijn maar heb meteen morfine bijgekregen wat snel hielp.Ik voel me nu bont en blauw maar het resultaat mag er wezen ik weer de borsten van een 16   jarige (hihi)wat mooi meegenomen is maar het allerbelangrijkst is dat ik van dat gewicht af ben ze hebben toch mooi meer dan 1 kilo verwijderd.Zo ik kruip nu weer mijn bedje in en ga weer rusten
groetjes Chantal

Fijn dat het goed gegaan is. Balen joh dat ze zo boven je hoofd bezig zijn. Is niet erg netjes. Maar goed je hebt het achter de rug. Nu goed op jezelf passen he.

Miep
PS: Krijg je deze verkleining nou ook vergoed, of moet je er zelf voor betalen?

Hoi,

Wat fijn dat alles goed gegaan is. Inderdaad wel lullig van dat geruzie boven je hoofd, da's niet erg professioneel...

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je dit vergoed hebt gekregen (als je het niet wilt vertellen; prima!) want ik heb dezelfde operatie in november 2004 ondergaan en bij mij is 'ie wel vergoed, maar ik weet nog dat er toen sprake van was dat de vergoeding zou verdwijnen uit de verzekering.

Maar nu in ieder geval goed uitrusten en bijkomen, en vooral (ik kan dit niet genoeg benadrukken!) rustig aan doen en heel goed naar je lijf luisteren!! Is makkelijker gezegd dan gedaan met een kleintje in huis, heb je wel een beetje hulp?? In ieder geval heel veel sterkte met je herstel!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 27,5 wk zwanger van haar zusje!

Ik heb het vergoed gekregen mede omdat ik al een paar operaties achter de rug heb aan mijn schouder waarbij een aantal zenuwen beschadigd zijn en door het gewicht van mijn borsten had ik daar veel last van.Gelukkig heb ik een hele lieve hubbie die zich een maand vrij genomen heeft van het werk dus aan hulp hier geen gebrek.Ik zou echt aan iedereen willen zeggen als je twijfelt echt doen ook al ben ik nu bont en blauw ik ben super tevreden .Er valt letterlijk en figuurlijk een last van je schouders af.Guido heeft overigens wel vandaag meteen gekeken ernaar hij vond het super alleen raar natuurlijk omdat hij bij mij al 15 jaar grote borsten gewend was.

Hee wat fijn meid dat het achter de rug is.Wat veel joh meer dan een kilo....wow.
En lekker dat je klachten nu zullen verdwijnen,geniet maar van je nieuwe cups!
Liefs Kitty en Tess

Nou meis, geweldig zeg.....

En nu maar snel opknappen...(natuurlijk wel ff heerlijk genieten van de rust nu je hubbie vrij is) en dan lekker shoppen voor nieuwe sexy lingerie haha

suc6 en beterschap

liefs denise

Terug
Bovenaan