Bors pijn :(

Hallo dames.
Ik heb een vraag voor de mama`s die llang geen borsvoeding geven.
Juliaan drink geen mama melk sinds hij 2 maanden oud was.
Ik heb de mirena ongeveer dins deze tijd.
Ik heb ook sinds 2 -3 maanden geleden pijn in mijn linke bors,en elke avond is vervelen,ik dcht mischiem komt door de Bh met beugel maar toch ben ik aan het twifelen.
vandaag komt nog een beetje melkuit mijn borst,den ik!
In iedergeval dat lijk op.
Viden jullie dat normal?is iemand die hier ook zelfde heeft gehad?
Ik wil niet echt naar de huis arts,want die zeg altijd JIJ MOET RUSTIG AAN DOEN.en dat hoor ik vaak pufff

Hoi, ik heb 8 tot 10 weken borstvoeding gegeven. En heb ook Mirena (weet eerlijk gezegd niet precies sinds wanneer). Maar daarna nooit pijn en / of melk. Het lijkt mij niet goed en ik zou zeker naar de huisarts gaan! En als die je niet (goed) helpt naar een andere (huis)arts gaan.

Ik snap wel wat je bedoeld als je zegt dat je melk hebt hoor!
Ik heb mijn dochter 8 maanden bv gegeven (7,5 jaar geleden) en vanaf toen áltijd melk gehad, mét de mirena! Nu geef ik Connor alweer 7,5 maand bv en hoop dat nog te kunnen doen tot het einde van het jaar. Inmiddels heb ik al sinds 12 weken na de bevalling weer een mirena.
Dus ja, het kan wel! De pijn in je borst kan ik niet plaatsen dus lijkt het mijn verstandig om tóch even langs de huisarts te gaan om zekerheid te krijgen....
Liefz Esz

Ok! ik dacht dat mischiem door de Mirena of hormonen zau zijn,maar vaandag de hele dag vervelend pijn dus toch ga ik nar de huisarts.
bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan