borst en fles voeding

Hoi dames

Ik geef Momenteel nog borstvoeding. Ik geef op verzoek. Maar sinds ander halve dag komt ze overdag steeds vaker achter elkaar. Eerst zat er 3 tot 4 uur tussen. Gister kwam ze overdag tussen de 2 en 2 en half uur. Gister avond zat er net geen 2 uur tussen en zo ging het de hele nacht door tot vanmorgen half 10 en heeft toen tot kwart over 1 geslapen. Nadat ik weer had gevoed ben ik met de kleine naar buiten geweest om wat boodschappen te gaat doen. Ben toen intotaal ander half uur buiten wezen wandelen toen ik weer thuis kwam snel de boodschappen opgeruimd en toen kwam de kleine meid weer. Daarna heeft ze tot 4 uur geslapen en vanaf dat moment is ze elk uur gekomen mijn boeten kunnen het niet aan als ze zovaak komt. (Ben ongeveer een half uur per keer aan het voeden.) wil graag ook flesvoeding erbij gaan geven. ( kan nu nog niet beginnen met flesvoeding want dat heb ik nog niet inhuis.) Dus morgen ochtend zodra de supermarkt open is gaat ik het gelijk halen. Hoe vaak zou ik dan een fles moeten geven???
De kleine meid slaapt nu dus gaat ook proberen te slapen ben benieuwd hoelaat ze nu weer gaat komen.

Liefs debora

Hey debora,

Ik weet niet hoeveel wkn je kleintje is, maar het kunnen regeldagen zijn waardoor ze vaker de borst vraagt om de hoeveelheid per voeding op te hogen... Succes en evt bijvoeden is ook goed voor jezelf en je kleintje om wat rust te creeeren als het geen regeldagen zijn. X

Hey meid.
Misschien kan je eens gaan kolfen om te kijken hoeveel je kolft en dat haar met de fles geven. Kan je gelijk zien hoeveel ze drinkt.
Misschien kan je voor de flesvoeding het cb bellen. Of misschien staat het wel op de verpakking. Geen idee eigenlijk.
Succes!
Liefs Danielle

Hoi hoi,

Als je bv wil gaan afbouwen, kan dat met ongeveer 1 voeding per week. Anders heb je kans op borstontsteking. Je kiest voor de voeding die het minst lekker loopt, bijv de voeding van rond 7 uur savonds. Als je rond die tijd geen stuwing meer hebt, kan je de volgende voeding afbouwen. Probeer steeds om en om te doen. Dus een borstvoeding, een flesvoeding, anders krijgen je borsten het te zwaar. De nacht en ochtend voeding bouw je als laatst af. Je kan er zo lang over doen als je wil.

Als je googled, kom je heel veel tegen over afbouwen.

Succes ermee

Is ze niet verkouden?

Mijn mannetje komt overdag ook vaak om de 2 of 2,5 uur, savonds rond etenstijd zelfs om het uur, maar ik ben er inmiddels aan gewend, hoop gewoon dat het snel minder word.

sNachts doet hij het namelijk wel prima, vanacht zelfs 6 uur aan een geslapen!

Kijk eens op borstvoeding.com daar staan heel veel tips met betrekking tot afbouwen en overstappen. Regeldagen kan je best vaak hebben als de kleine een groei spurt maakt vraagt hij/zij even 1 a 2 dagen wat meer en daarna weer normaal. Maar idd 1 voeding vervangen door 1 fles en dus niet gelijk helemaal overstappen wand daar krijg je last van.

Terug
Bovenaan