Borst of fles voeding

Hey!

Ik probeer ook bij deze beeb weer borstvoeding te gaan geven.
Bij mijn zoontje heb ik het 4 maanden gegeven, helaas koste het mij zoveel energie dat ik er toen mee moest stoppen voor mijn eigen gezondheid.
Mocht het niet lukken dan ga ik over op flesvoeding.

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen.

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ik ga ook proberen om borstvoeding te geven. In ieder geval de eerste paar weken, zolang ik met verlof ben. Als ik weer ga werken zou ik alleen 's morgens en 's avonds nog borstvoeding willen geven. Ik heb niet echt de mogelijkheid om te kunnen kolven onder werktijd.

Ik hoop dat het lukt, maar heb mezelf wel voorgenomen dat als het niet makkelijk gaat me er snel bij neer te leggen en over te gaan op de fles.
Heb het genoeg om me heen gezien dat vrouwen te lang doorgaan en totaal niet meer genieten van de kraamperiode. Dat wil ik zeker voorkomen..

Lfs Esther

Ik moet flesvoeding geven, heb een borstverkleining gehad waarbij ook mijn tepel ook verplaatst is. Daardoor is de kans 1% dat er melk uit gaat komen. Dus ga het ook niet proberen.
Hoop dat het bij jullie allemaal lukt!

Groetjes Kim

Hoi,

Ik ga weer proberen borstvoeding te geven.
Als het goed gaat hou ik vol zo niet gaan we niet moeilijk doen.
Hoop wel dat het deze keer goed gaat. Ga proberen me er een beetje meer in te verdiepen en me zo goed mogelijk voor te bereiden.

Grtjs Mar

Heey!

Ik ga ook zeker weer proberen om borstvoeding te geven. Mijn oudste heb ik 12 maanden gegeven en mijn jongste 10 maanden.
Dat ga ik dit keer niet volhouden...ik heb nu ander werk en moet weer verder met mijn opleiding na 10 weken....ik zie mezelf niet zo lang kolven... Ik hoop wel de eerste 6 maanden BV te kunnen geven.
Maar ik geloof dat het zeker het beste is wat je je kleintje kan meegeven. MITS het goed is voor moeder zelf!!!!!!!!! Je moet het wel prettig vinden om te geven en je eigen gezondheid gaat voor!
Mijn kids hebben een ijzersterke weerstand en daarnaast eten ze echt bijna alles! Ik heb 2 dijkers van eters, maar hun stofwisseling is zo goed, dat ze slank blijven. Ik geloof dat mede door de BV hun smaakontwikkeling enorm gestimuleerd is omdat dat nooit hetzelfde smaakt....

Ik weet dat ze in veel zeieknhuizen zeggen dat je meteen de baby na de bevalling aan je borst moet leggen en dat is hartstikke goed! Ze vergeten alleen door de drukte te zeggen dat je de baby NIET te lang aan je borst moet laten!! Je hebt namelijk nog geen voeding...de baby sabbelt droog....en dat resulteert vaak in kloven.... Nou die wil je echt niet!!!
Misschien een tip...

Groetjes Brigitte

He hoi,

Ik ga ook proberen om borstvoeding te geven, is toch het beste. Maar helaas had ik bij onze 1ste geen voeding dus ben benieuwd of het gaat lukken. Ik ga deze x alleen niet te lang proberen. Op den duur zaten we onze dochter te voeden met een theelepel en spuitje.......terwijl ze erge honger had. Moeder en dochter overstuur uiteraard, nee zover doe ik het niet weer. Lukt het fijn zo niet pech!

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan