borst of fles

Titel zegt het al

Misschien wel leuk om te delen wat we willen gaan doen

Ik ga de fles geven mijn andere 2 meiden ook groot gebracht met fles en bij deze spruit ook weer

Liefs

Ik heb Jason vanaf het begin de fles gegeven.
Nu twijfel ik enorm over wat ik ga doen...misschien toch borstvoeding.
Wat ik zelf wel heel pijnlijk vind is dat iedereen het je kwalijk neemt als je geen borstvoeding geeft. Mensen hebben mij in het begin het gevoel gegeven dat ik niet genoeg van mijn baby hield om dat ik hem niet het "beste" gaf.

Dus ik ga er nog rustig over na denken...

Welke keuze je maakt voor je baby is goed en doe je uit liefde stel dat je borstvoeding wil geven maar het lukt niet verval je alsnog in fles zou dat dan ook slecht zijn nee toch ,sommige kunnen om bepaalde redenen niet borst geven maar daardoor houden ze echt niet minder van hun kind ,ik wil dat de mensen om mij heen ok kunnen genieten van hun baby,kleinkind broerrje of zusje methet geven van de fles en flesvoeding is echt niet slecht heb 2gezonde meiden grootgebracht met fles en zolang je achtet je keuze staat doe je het goed :):)

Liefs

Ik ga voor borstvoeding,
Mijn 1e zoon heeft 18 maanden de borst gekregen, en mijn jongste zoon kreeg tot voor kort nog zo'n 3 keer in de week de borst...maar die is alweer 5 jaar ;-)
Maar die 3 keer in de week waren gewoon een paar slokjes hoor... En nu krijg ik geen druppel uit m'n borsten en is hij hevig verontwaardigd dat hij geen melk meer krijgt, hij heeft mij al een paar keer toegesproken dat ikzelf vast niet genoeg melk drink overdag zodat hijzelf daardoor geen melk meer kan drinken, maar ik heb het hem nu duidelijk gemaakt dat mijn lichaam heel druk bezig is met het groeien van zijn kleine broertje of zusje en dat het daarom waarschijnlijk gestopt is :)

Fles, dat gemieter met die borstvoeding...vind het helemaal niks en dat gezeur van iedereen die er een mening over heeft...vreselijk
Lekker doen wat je zelf wilt, ik heb twee fles kids en die zijn nooit ziek!

Hihihihi indd kim-en-jason gelukkig niet hihi zijn er zat hoor die er echt bewust voor kiezen en zeker geen slechte keuze :):) welke type fles nemen jullie ik van difrax de s fles xxx

Terug
Bovenaan