borst voeding

hallo allemaal
ik ben op dit moment 37 weken zwanger en wil toch weer (na een hele slechte ervaring met mijn zoon van 6)borstvoeding gan geven .wie heeft borstvoeding gegeven in combinatie met afgekolfde voeding in een fles en wil mij haar ervaringen daarover vertellen.gina
ook informatie over fles en borst combineren vanaf dag 1 is welkom
alvast bedankt
 
Ik heb een dochter van bijna 6 maanden die bv krijgt. Als ik er niet ben, krijgt ze afgekolfde melk. Dat gaat prima.
In het begin kan bv geven wel pijn doen (kloven, stuwing) maar doorzetten want het gaat voorbij en dan is bv geven fijn en gemakkelijk!
Er is een speciaal forum over bv waar je met vragen e.d. terecht kunt. Ik kijk altijd bij www.borstvoeding.nl.
Succes!
 
Ik heb een zoon van 7 weken en ik gaf hem eerst afgekolfde bv,omdat hij niet kon drinken uit de borst.In het ziekenhuis hebben ze geprobeerd om hem aan de borst te krijgen,maar hij wou niet.Na 4weken probeerde ik hem zelf aan de borst en na een paar dagen lukte het prima.Naast de afgekolfde melk gaf ik hem ook de fles.Ik probeer nu de flesvoeding te rekken en als hij tussendoor huilt krijgt hij borstvoeding.Vorige maand naar consultatieburo geweest en hij was 600gr aangekomen in 4weken.De kinderarts zei dat hij goed groeide,dus zo blijf ik doorgaan met de voeding.Ik kolf niet meer sinds hij zelf uit de borst drinkt.Groetjes:Devi.
 
Terug
Bovenaan