borst voeding

hallo,

ik heb een vraag en misschien kan een van jullie mij helpen.
mijn dochter van vier maanden geef ik borstvoeding en ze drinkt van af het begin om de vier uur.
niks mis mee heerlijk juist ,maar ze wil niet op vaste tijden zitten .
ze heeft elke week een ander tijd.
je kunt de klok er op gelijk zetten van zaterdag tot zaterdag heeft ze het zelfde schema ,maar nu komt ze steeds vroeger meer wel om de vier uur.
is dat normaal bij een baby dat ze elke week een veranderen kwa tijd?
op het buro zeggen ze er niks van ze doet het goed ,maar nu komt ze al om half twee s`nachts en dan weer om half zes.
ik ben moe en mijn man word niet wakker van haar dus sta ik er alleen voor.
ik zal graag advies willen hebben hoe ik het voor elkaar krijg om haar door te laten slapen.
ik voed haar al exstra voor ik zelf naar bed ga.
alvast bedankt .
groetjes wendy
 
misschien s,nachts speen geven i.p.v.borst, of s,avonds in bad doen. Ook weleens gelezen een paar druppels lavendelolie op een doekje doen en naast de bed leggen, dit heeft bij mij trouwens niet geholpen.
 
Ik heb gemerkt dat onze zoon als hij 's nachts huilt geen honger heeft, maar genoeg heeft aan zijn fopspeen.
Rond half vijf krijgt hij dan toch echt honger. Nu probeer ik hem telkens iets later te voeden (dus gewoon even laten huilen) om zo het tijdstip uiteindelijk wat later te maken. Tot nu toe lijkt dit te werken.
Succes ermee!
 
"Nu probeer ik hem telkens iets later te voeden (dus gewoon even laten huilen) om zo het tijdstip uiteindelijk wat later te maken"

Mij persoonlijk staat dit advies me vreselijk tegen. Als ze honger hebben, hebben ze honger...punt!
En om ze dan te laten huilen zodat mama 's nachts niet op hoeft te staan, zou ik noooooit doen, zielig hoor. Ze slapen op den duur wel door als ze eraan toe zijn.

Maar ja dat is mijn mening
 
bedankt voor jullie advies.
ik doe haar nu in bad voor het slapen gaan en nu slaapt ze lekker door tot half acht.
nu kan ik het wat beter aan nu ze weer wat langer slaapt en niet zovaak komt.
een speen wil ze niet heb ik geprobeert,maar krijg hem net zo hard terug van der.
ja en ik kan mijn dochter ook niet lang laten huilen en het gaat mij niet om alleen om mijn nachtrust ,maar ik heb nog een kind en die heeft er niks aan als ik zo moe ben en niks met hem kan doen.
dus een paar uurtjes slaap meer zal wel heel fijn zijn en die krijg ik nu.
bedankt in iedergeval
groetjes wendy
 
Terug
Bovenaan