Onze zoon van drie maanden weigert sinds vanochtend de borst. Gisteren ben ik weer gestart met werken en heeft hij dus overdag de fles gehad. Fles hadden we laatste tijd al vaker gedaan om zo zeker mogelijk te weten dat hij deze zou accepteren. Nooit gedacht dat hij de borst zou gaan weigeren. Eergisteren was het ook al één maal zo, maar met geduld toch gelukt. Vanochtend maar de fles gegeven, omdat vele pogingen niet lukten en hij alleen maar meer overstuur raakte.
Ik heb zelf het idee dat hij ongeduldig is en toeschietreflex voor hem te laat komt. In begin hapt hij wel even aan, maar zet het snel op krijsen. Fles pakt hij direct zonder problemen. Is een klein gaatje in de speen, dus gaat niet ontzettend makkelijk, maar makkelijker dan de borst. Ik heb nu zelf maar gekolfdr om productie op gang te houden, maar met kolven krijg ik niet voldoende voor hele voeding.
Iemand ervaring en of tips?
Ik heb zelf het idee dat hij ongeduldig is en toeschietreflex voor hem te laat komt. In begin hapt hij wel even aan, maar zet het snel op krijsen. Fles pakt hij direct zonder problemen. Is een klein gaatje in de speen, dus gaat niet ontzettend makkelijk, maar makkelijker dan de borst. Ik heb nu zelf maar gekolfdr om productie op gang te houden, maar met kolven krijg ik niet voldoende voor hele voeding.
Iemand ervaring en of tips?