borst weigeren

Hoi hoi,

Mijn dochtertjevan 12 weken had net een heftige huilbui. Ze krijste de hele boel bij elkaar. Ik kreeg haar niet aan de borst, terwijl het wel etenstijd was. Toen heb ik haar een flesje afgekolfde melk gegeven die ik nog had. Die dronk ze zo leeg. Daarna was het goed en was mevrouw weer vrolijk. Nu ligt ze heerlijk te slapen...

Zijn er meer moeders die dit hebben? En zou het ook te maken kunnen hebben met dat ik ongesteld moet worden? Ik heb weleens gelezen dat baby's dan de borst kunnen weigeren. Ik hoop niet dat ik nu moet gaan afkolven, want ik haal nooit één hele voeding uit mijn borst.

ja helemaal!!!!

precies hetzelfde.. heb het niet vaak.. soms es...
toevallig gister.. oma moest oppassen en ik moest na ziekenhuis... dacht nog ff snel haar aan de borst bij oma.. nee hoor gierde moord en brand.. omdat er niet genoeg tijd was en al veel tijd in het troosten was heb ik ma tegen oma gezegd dat ze het flesje afgekolfde melk ma moest klaar maken.. dronk ze gelijk leeg en was daarna erg zoet..

oma en mn man dachten dat ik te gehaast was,ma dit gebeurd ook wel es als ik wel heel rustig ben...

misschien zat er haar wat dwars of ging het haar niet snel genoeg..
ik zal me er niet te veel zorgen over maken tenzij het heel vaak gebeurd..

dat verhaal over opngi had ik nog nooit gehad.. kan misschien wel ik weet het niet...

succes iig!!

xxx

Terug
Bovenaan