borst weigeren

Mare heeft de afgelopen week wat nieuws. 3 van de 5 voedingen weigert ze de borst, soms gelijk en soms na een paar slokken. ze schreeuwt dan ook echt moord en brand. aandringen heeft geen zin. dit drijft mij af en toe tot wanhoop en ik loop dan met een paar domo's daar word je niet blij van. als ik wat kan kolven drinkt ze het uit de fles wel(krengetje). verder is ze wel vrolijk en goed te pas. ik maak me om haar dan niet zo veel zorgen. maar ben wel bang dat mijn productie door dit gedoe erg terugloopt. want als ze zoals vandaag wel drinkt, heeft ze snel weer honger. pfffff wat een gedoe. ik was juist zo blij dat het zo goed liep en wil eigenlijk nog wel een poos langer zelf voeden.

Heeft ze misschien spruw?
Ik heb er (helaas) niet veel verstand van, maar misschien doet het drinken zeer.
Flink blijven kolven zodat je productie op gang blijft en even lactatie deskundige bellen??
Vriendin van me heeft het ook met haar zoon nu (9weken oud) maar haar borsten spuiten bv en dan gaat te snel voor hem, waardoor hij kwaad word.
Ik kan je helaas niet verder helpen. Heel veel succes

Liefs

Doet Hanna ook wel eens als de melkstroom te hard gaat en ze er niet tegen kan drinken, dan wordt ze heel boos. Ze vind het ook niet leuk als ik de melk eruit masseer.
Is ze ook wel goed aangelegd? En is het op een specifieke kant? Hanna ligt niet graag op haar linker zij, dan drinkt ze ook slechter dan rechts.

nee het is niet een speciale kant of spruw. maar ik heb de ha gebeld en het kan van de mirena spiraal komen. dan veranderd de geur van je huid. gisteren ging het al weer wat beter gelukkig. maar het levert wel een hoop spanning vooral bij mij.

hoi, wij hadden het afgelopen week ook ( nu nog deels), maar hier lijkt het, hopelijk, te komen door zijn verkoudheid. ik blijf kolven (handkolf) om het op gang te houden en om hem dat te kunnen geven per fles, dat lukte wel. Ik hoop dat het snel beter gaat bij jullie. Succes!

Hoi hier een mama die al 8 maanden BV geeft.

Kindjes van rond de 3 maanden hebben hier allemaal wat last van. Rond die tijd gaat het drinken en aanhappen veranderen.
De reflex valt weg en de kindjes moeten het bewust gaan doen! Als het niet goed lukt terwijl ze wel heel graag willen raken ze gefrustreerd.
De fles word in de mond gestopt en daar hoeven ze geen moeite voor te doen.

T is even lastig maar even volhouden dan gaat het vanzelf over..........

Vervolgens krijg je later ook nog perioden waarin ze znel afgeleid zijn door andere dingen en steeds achterom willen kijken etc hihihi
Ook dat gaat weer over.........

Succes

Terug
Bovenaan