Borsten: 1e zwangerschap zelfde cup, maar 2e zs groeien ze als kool!

<p>Hi dames,</p><p>Kan iemand me uitleggen hoe dit kan? Iemand dezelfde ervaring?</p><p>Tijdens m'n 1e zwangerschap groeiden m'n borsten echt helemaal niks. Dat vond ik wel heel jammer met m'n kleine b.</p><p>Maarrrr.... nu ben ik voor de 2e x zwanger en ze groeien opeens als kool! Ben nu 10 weken en ze zijn al een cup gegroeid! </p><p>Hoe kan dat nou? </p>

Ik had het andersom. Bij m'n 1e zwangerschap ging ik van b naar d. Uiteindelijk bleef het een c. En tijdens m'n 2e zwangerschap niks gegroeid, maar daarna gingen ze weer naar b en zijn ze die maat gebleven. (Jongste is nu 15 maanden)

Hier de eerste twee zwangerschappen ook best gegroeid, kon al snel tijdens m'n zwangerschappen m'n eigen BHs niet meer aan.

Nu 18 weken zwanger van de 3e en amper iets gegroeid. M'n eigen BHs passen nog prima. Geen idee hoe het kan, ik heb 2 dochters, misschien wordt het deze keer een jongetje haha?

Bij mij zijn ze beide zwangerschappen maar een klein beetje gegroeid. Net dat mijn bh's niet meer lekker zaten en dat ik liever vast de beugelloze voedingsbhs draag. Balen, want ik heb ook "maar" een B cupje van mezelf en dit leek me nou juist wel een leuk kwaaltje ?
Bij de eerste werden ze wel in de borstvoedingsperiode echt groot, duidelijk 1 a 2 maten groter. Maar dat was over toen in na 3 maanden moest stoppen. Slappe theezakjes hield ik over! Maar na een menstruatie of 2 was het weer als vanouds. 

Herkenbaar! Bij mijn eerste zwangerschap werden ze iets voller maar geen cup groter ofzo. Ik kocht dus voedingsbhs maat B. Nou die pas ik nu echt niet! Ik heb nu cup D sinds mijn eerste trimester.

[quote quote=10523755]Ik had het andersom. Bij m’n 1e zwangerschap ging ik van b naar d. Uiteindelijk bleef het een c. En tijdens m’n 2e zwangerschap niks gegroeid, maar daarna gingen ze weer naar b en zijn ze die maat gebleven. (Jongste is nu 15 maanden)[/quote] Zou wel mooi zijn als ze daarna op een c blijven hangen. Of nee, liever niet hangen ??

Terug
Bovenaan